וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש בינשטוק, כוכב כדורעף החופים הקנדי, ישתתף במכביה

בינשטוק (36), שהשתתף במשחקים האולימפיים בלונדון ובריו, יגיע בחודש יולי לארץ. בינשטוק נשא במכביה הקודמת את הדגל הקנדי בטקס הפתיחהגם מרסלו אלגרטן המכונה "מרסיליניו" יגיע

ג'וש בינשטוק. GettyImages
בקרוב בארץ. ג'וש בינשטוק/GettyImages

ג'וש בינשטוק, כוכב כדורעף החופים הקנדי, ומי שהשתתף במשחקים האולימפיים בלונדון 2012 ובריו בקיץ שעבר - יגיע בחודש יולי לארץ וישתתף במשחקי המכביה ה-20. בינשטוק בן 36 עדיין נמצא בטופ העולמי, ולפני שנתיים הוא סיים במקום ה-9 באליפות העולם. בינשטוק נשא במכביה הקודמת את הדגל הקנדי בטקס הפתיחה, ושיחק אז עם נבחרת האולמות של הקנדים.

בינשטוק זכה בעברו פעמיים באליפות קנדה, ומשחק בסבב העולמי של FIVB ובטורנירי גראנד סלאם. זו תהיה המכביה השלישית של הספורטאי האולימפי, שהגיע לכאן לראשונה בגיל נוער, לפני כ-16 שנים.

לצד בינשטוק, עשוי להגיע שם עולה בכדורעף החופים העולמי, וגם הוא יהודי מקנדה. מדובר באארון נוסבאום, מי שזכה ב-2011 במקום השלישי באליפות העולם עד גיל 19 בכדורעף חופים שנערכה בקרואטיה. נוסבאום משתתף בסבב העולמי, ובחודש שעבר התחרה בטורנירים באיי קיימאן (מקום 4), במקסיקו (מקום 7) ולפני כן באיים הדומיניקנים (מקום 5). הוא בן 24 כעת, ובמכביה ה-20 מקווים כי הוא יצטרף ויחזק את טורניר הכדורעף.

עוד שם שיגיע וישתתף בכדורעף החופים הוא מרסלו אלגרטן המכונה מרסיליניו. אלגרטן היה שותף לזכייה במדליית הכסף במשחקים האולימפיים ב-2008 עם נבחרת ברזיל. זכייה באליפות העולם ביפן ב-2006 - וזכיות בסבב העולמי ברומא, בלגרד, מוסקבה, קאטוויצה פולין והזכייה במשחקי אליפות פאן אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully