וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החליטה להשאיר את אוהד לויטה

15.5.2017 / 10:51

השוער צפוי להישאר ויתחרה על אפודת השוער הראשון, החתימה צפויה בקרוב. גיא לוזון לוחץ להחתים את אדי גוטליב, שמתלבט אם לסגור או להמתין להצעה מרוסיה. אם אופיר דוידזאדה אכן לא יגיע: חיפה תבחן מגן זר וסאן מנחם יבקש לעזוב

שוער מכבי חיפה אוהד לויטה חוגג. לירון מולדובן
יתחרה על אפודת השוער הראשון. לויטה/לירון מולדובן

במכבי חיפה קיבלו החלטה להשאיר את אוהד לויטה. השוער כבר סיכם לפני מספר חודשים על חוזה חדש לשנתיים, אבל במועדון דחו את ההחלטה הסופית בעניין לסוף העונה. כעת הוחלט כי לויטה יחתום בקרוב מאוד על החוזה החדש. יש לציין כי זו ההחלטה שקיבלו במועדון, והיא כפופה כמובן להסכמה של השוער, שנראה שיסכים להישאר. עוד לפני מעמד החתימה יובהר ללויטה כי הוא יתחרה על אפודת השוער הראשון עם עומרי גלזר בעונה הבאה. על פי התכנית, גלזר, שקיבל את הדרכון הרומני שלו, אמור להישאר לפחות עוד שנתיים לפני שיעבור ליעד הבא שלו. שחקן נוסף שעימו נמשך המשא ומתן הוא גילי ורמוט. בין הצדדים קיימים פערים קטנים, אך במועדון מאמינים שיחתום בקרוב. גם דקל קינן, המיוצג אף הוא על ידי האחים קצב, אמור לחתום לעונה הבאה.

לגבי הזרים, להוציא גארי קגלמאכר נראה כי אף אחד מהם לא יישאר. גיא לוזון מעדיף לשחרר את הולמאר איולפסון, אם תהיה קבוצה שתקלוט אותו, ולהחתים במקומו את אדי גוטליב. בלם הפועל תל אביב הוא השחקן המועדף על המאמן מבין שחקני ההגנה הישראלים. במועדון יצטרכו לרכוש את כרטיסו מהפועל תל אביב, שתדרוש בשלב הראשון כ-700 עד 800 אלף יורו. גוטליב, כך נודע, מתלבט אם לעבור למכבי חיפה או להמתין להצעה מהליגה הרוסית. כך או כך, מגעים ראשוניים עם האדומים כבר החלו.

אם לא יחול שינוי מפתיע בנוגע לאופיר דוידזאדה, ייתכן שלוזון יצרף בסופו של דבר מגן שמאלי זר ללא קשר לאפשרות צירופו של מגן ישראלי (כזכור, סאן מנחם יבקש לעזוב אם לא יהיה המגן הבכיר). שני הזרים האחרים יהיו בעמדות הקשר האחורי ושחקן בעמדה קדמית יותר. המשמעות: גם קמיל ואצק ייפרד ממכבי חיפה בקיץ, כנראה תמורת פיצוי, כשסלביה פראג עשויה לקלוט אותו. במועדון אישרו כי רז מאיר מיועד להיות המגן הימני המחליף בעונה הבאה, כשהוא וגם החלוץ אלון תורג'מן עשויים להיות היחידים שיוזמנו לפתיחת האימונים. בשלב זה, במועדון רוצים להשאיר את ניקיטה רוקאביציה, שאינו תופס מקום של זר, בקבוצה. על אף החיזורים מצד הפועל באר שבע (כרגע, ברקת לא מוכנה לשלם על כרטיסו) במועדון רוצים להשאיר גם את רועי קהת ומאמינים כי בעונה הבאה יחול שינוי משמעותי ביכולת שלו.

עוד בנושא:

מכבי חיפה בודקת אפשרות לרכוש את כרטיסו של אדי גוטליב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully