וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לבעלות אוהדים? נבחר הוועד המנהל של עמותת אוהדי הפועל פ"ת

546 חברי העמותה בחרו את שבעת הנציגים שלהם לשנה הקרובה, שתי נשים ברשימה. אור עוז, שנבחר ליו"ר העמותה: "שמים את המחלוקות בצד ויוצאים לדרך משותפת עד הגשמת המטרה"

אוהדי הפועל פתח תקוה. דף הפייסבוק של "הכחולה", מערכת וואלה! NEWS
מאסו בניהול הכושל. אוהדי הפועל פתח תקוה/מערכת וואלה! NEWS, דף הפייסבוק של "הכחולה"

מערכת הבחירות הראשונה של "הכחולה", עמותת אוהדי הפועל פתח תקוה, הגיעה אתמול בערב (ראשון) לסיומה. מתוך 710 החברים המשלמים בעמותה, 546 הצביעו בבחירות לוועד המנהל ולוועדת הביקורת, ובחרו את הנציגים שלהם לשנה הקרובה.

שלושת חברי הוועד המנהל הזמני שהתמודדו נבחרו במקומות הראשונים. בנוסף, העמותה קיבלה ייצוג של שתי נשים חדשות, עדי בילגורי ומירב ניר-אהד, שהצטרפו לשורות הוועד המנהל. "בשיעור ההצבעה יוצא הדופן ובאמון שהפגינו האוהדים בפעילי העמותה, הבהירו אוהדי הפועל פתח תקוה כי הם נותנים ב"כחולה" אמון מלא, כל הדרך עד לקבלת השליטה הניהולית במועדון הפועל פתח תקוה", אמר יו"ר העמותה הנבחר, אור עוז.

"מה-14.5.2017, אוהדי הפועל פתח תקוה החליטו לשים את כל המחלוקות בצד, כדי לצאת בדרך משותפת, עד שנגשים את המטרה שלשמה התכנסנו - עתיד טוב יותר לקבוצה האהובה שלנו", הוסיף עוז. ההצבעה התקיימה כאמור דרך אתר האינטרנט של העמותה, וכל אוהד אשר שילם 756 שקלים לשנה קיבל אפשרות להצביע לשלושה חברי ועד מנהל ולחבר ועדת ביקורת אחד. במקביל להליך הבחירות, העמותה ממשיכה במגעים מול בעלי הקבוצה, דורון גלנט, במטרה לקבל את השליטה על המועדון כבר מהעונה הקרובה.

נתוני ההצבעה הסופיים:

סך כל ההצבעות - 546 מתוך 710 חברים (77%)

ועד מנהל (7 נבחרו מתוך 12 מועמדים)
1.אור עוז - 262 (יו"ר העמותה)
2.חזי בן עמי - 254
3. איתי לוי - 224
4.לירון סובול - 189
5.עדי בילגורי - 175
6.שמעון בן שושן - 120
7.מירב ניר אהד - 119

ועדת ביקורת (3 נבחרו מתוך 4 מועמדים)
1.חיים גולדבלט - 235 (יו"ר ועדת הביקורת)
2.עמרי שירום - 168
3.איתן רחמני - 77

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully