וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "למנצ'סטר יונייטד יותר חשוב לזכות בתארים מלסיים טופ 4"

הסיכוי היחיד של השדים האדומים להגיע לליגת האלופות הוא דרך זכיה בליגה האירופית, הפורטוגלי עקץ את היריבות: "לא יודע איך מועדונים אחרים חושבים, קבוצות אחרות היו מתחלפות איתנו"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
אין זמן להתאמן. מוריניו/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד הפסידה אמש (ראשון) 2:1 לטוטנהאם ואיבדה סיכוי לסיים בין ארבע הראשונות בפרמיירליג. הסיכוי היחיד של ז'וזה מוריניו להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה הוא לנצח את אייאקס בגמר הליגה האירופית ולטענתו, זו העדיפות העליונה של השדים האדומים.

לאחר ההפסד, שלח הפורטוגלי עקיצה טיפוסית אל עבר ארסן ונגר (ומנצ'סטר סיטי וליברפול), כשאמר: "אני לא יודע איך מועדונים אחרים חושבים, ומה חשוב להם. לנו, מנצ'סטר יונייטד, יותר חשוב לזכות בתארים מלסיים בטופ 4. אם נצליח לעשות זאת, זה יהיה נהדר עבורנו. אנחנו יודעים שאם לא ננצח, לא נהיה בליגת האלופות, אבל אנחנו נלחמים על תארים בזמן שאחרות נלחמות על טופ 4, הן בטח היו רוצות להיות במצב שלנו".

"המיוחד" הותיר את אנדר הררה, מרכוס רשפורד והנריך מחיטיריאן על הספסל, אך לא התחרט על כך. "היינו צריכים לקבל החלטה", אמר. "אנשים אומרים שהימרנו, לא הימרנו, לא בחרנו את הליגה האירופית, היינו חייבים לעשות זאת. אם היו לי את השחקנים הפצועים - זלאטן, אשלי יאנג, מרכוס רוחו, לוק שואו - הייתי יכול לעשות רוטציה, אבל כשיש לי 14-15 שחקנים, אני לא יכול לעשות זאת. זה קל מאוד. אי אפשר לעשות את זה כשכל שלושה ימים יש עוד משחקים. עדיין לא היתה לנו הזדמנות אחת לנוח או להתאמן כמו שצריך".

עוד בנושא:

אנגליה: טוטנהאם ניצחה 1:2 את מנ' יונייטד, ליברפול חזרה למקום השלישי, האל ירדה
טוטנהאם נפרדה מוייט הארט ליין, אוהדי הקבוצה פרצו לכר הדשא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully