וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלאט התראיין ב-2016 למשרת המאמן הראשי של יוסטון וברוקלין"

ב"פליין דילר" חושפים כי המאמן הישראלי היה על סף הישארות בארה"ב אחרי הפיטורים מקליבלנד, אולם לא שכנע את מנהלי שתי הקבוצות: "הוא החליט לחזור לאזור הנוחות שלו באירופה לכמה שנים"

מאמן דרושפאקה דיוויד בלאט. GettyImages
חזר לאזור הנוחות. בלאט/GettyImages

העונה של דיוויד בלאט בדרושאפקה ממשיכה להיות חיובית למדי. שלשום (שבת) דאצ'קה ניצחה 85:88 את אנדולו אפס, ובכך שברה "קללה" וקטעה רצף של 27 הפסדים מולם, שנמשך מאז שנת 2001. קבוצותו מתמודדת על המקום השלישי בליגה הטורקית וממתינה לפלייאוף שטרם החל. בלאט אמנם תפס מרחק ניסה לשכוח מהאפיזודה שלו ב-NBA, אבל נראה שבקליבלנד עדיין נזכרים בו מפעם לפעם בימים האחרונים. ב"פליין דילר", העיתון המקומי של קליבלנד, העלו אמש כתבה הסוקרת את מצבו הנוכחי של בלאט בטורקיה, ובמהלכה אף נחשף כי בקיץ 2016, אחרי שעזב את קליבלנד, המאמן הישראלי התראיין למשרת המאמן הראשי של יוסטון וברוקלין, ללא הצלחה. בסופו של דבר מייק ד'אנטוני קיבל את המשרה ברוקטס, בעוד הנטס מינו את קני אטקינסון.

"הסוכן שלו אישר לנו את הדברים. בלאט התראיין לשתי המשרות הללו ולא הצליח להתקבל אליהן. היו לו עוד כמה הצעות להיות עוזר מאמן, אבל הוא העדיף להיות באירופה", נכתב. "בקבוצה הטורקית שהוא מאמן, בלאט אחראי גם על בחירת השחקנים. הוא מקבל שכר גבוה יותר מכל שחקן, למעשה השכר שלו גבוה יותר משל כל מאמן באירופה כרגע. הוא נמצא בעמדת כוח. זו הסיבה שהוא חזר לאירופה, זה אזור הנוחות שלו".

מאמן קליבלנד, דיוויד בלאט, עם לברון ג'יימס. AP
"כמה מהראיונות הכי כנים של לברון בקריירה היו בזכות בלאט"/AP

במאמר אחר, ברשת 'יאהו', פורסם ראיון עם עיתונאי ESPN בריאן ווינדהורסט, בו התייחס לספר שכתב על לברון ג'יימס ועל קטעים מסוימים בהם מוזכר דיוויד בלאט. "לברון יכול להיות נתון למצבי רוח לפעמים. יש פעמים שהוא מתראיין ונותן תשובות מלאות וכנות, ויש פעמים שהוא עונה לא לעניין וגורם לך לכבות את מכשיר ההקלטה מרוב שעמום. הוא מאוד מחושב בתשובות שלו, ובולע את הפתיונות שעיתונאים מנסים לתת לו רק כשהוא מרגיש שהדברים שיאמר יהיו בעלי השפעה. כמה מהראיונות הכי טובים שלברון נתן בקריירה שלו היו כשנשאל על דיוויד בלאט. כשזה נגע לבלאט, הוא הרשה לעצמו "לבלוע פתיונות" ולענות בצורה הכי ישירה וחדה שיש".

שלשום, בהתייחסות כנה ונדירה למדי, התייחס בלאט לפיטורים הכואבים מהקאבס במסגרת סרט תיעודי שפורסם באתר היורוליג. במסגרת הראיון התיישב בלאט לשיחה עם ז'ליקו אוברדוביץ', ובין היתר אמר לו ש"אחרי שעזבתי את קליבלנד הייתי די אבוד".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

צפו במפגש בין בלאט לאוברדוביץ' (החל מדקה 19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully