וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה טוענת: קוויאר יסגור אצלנו. רפואה חתם רשמית לעוד עונה

15.5.2017 / 8:06

קרית שמונה גיששה אצל הבלם, הלוזונים טוענים כי הוא נוטה להישאר. המאמן יישאר, הערכה: עמוס יחתום לעונה הבאה. מנור סולומון, שבמועדון דחו הצעה מזניט עבורו, יחתום באוגוסט לחמש שנים. רפואה רוצה בלם, קשר וחלוץ זרים

מנור סולומון שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יהלום. מנור סולומון/ברני ארדוב

קובי רפואה חתם היום (שני) רשמית לעונה נוספת במכבי פתח תקוה. בתום העונה יוחלט אם יישאר לעונה נוספת. החתימה הרשמית בוצעה בבוקר שלאחר הניצחון 1:2 על מכבי תל אביב, שהשאיר את המלאבסים במאבק על המקום השלישי שמוביל למוקדמות הליגה האירופית.

רק בחודש פברואר דחתה מכבי פתח תקוה הצעה מפתה מזניט סנט פטרסבורג, סגנית מוליכת הליגה הרוסית, לרכישת הכוכב הצעיר שלה, מנור סולומון. אתמול (ראשון), אחרי עוד הצגה של הנער עם שער ובישול, אפשר להבין מדוע במועדון החליטו כי הם רוצים להשאיר את הקשר הצעיר במועדון בשנים הקרובות. סולומון יחגוג 18 בעוד קצת יותר מחודשיים. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי הצדדים קבעו להיפגש בתחילת חודש אוגוסט, כדי לחתום על חוזה ראשון במועדון, לחמש שנים. "אחרי עומר גולן, טל בן חיים ועומר דמארי, אין ספק שמנור מסומן ככוכב הבא של מכבי פתח תקוה", אמרו במועדון. "הוא צריך להמשיך לעבוד קשה. לא ניתן לו ללכת לפני שימצה את הפוטנציאל שלו כאן. אין ". גם לירן רוטמן אמור לקבל יותר דקות בעונה הבאה ולא יושאל לקבוצה אחרת.

למרות שעדיין לא הצהיר על כך רשמית, במועדון טוענים שחלה התקרבות עם קרלוס קוויאר שעשוי להישאר בעונה הבאה. יחד עם זאת, קריית שמונה פנתה לנציגי הבלם בימים האחרונים בניסיון לפתות אותו לעבור לשורותיה. כזכור, לאחרונה התקיימה שיחה בין עומר גולן לשחקן, בה הכחיש הספרדי כי הוא הכריז על פרישה מכדורגל, והסביר כי ייתכן שיישאר בקבוצה, אם כי הוא שוקל גם הצעות מספרד. "קרלוס הבטיח תשובה השבוע, אבל כבר הודיע לנו שבארץ הוא יסגור רק אצלנו", אמרו אתמול בקבוצה.

במועדון מחפשים גם בלם מהיר שיחליף את אליסון דוס סנטוס, שאמור לסכם בשבוע הבא במכבי חיפה. רפואה מתמקד כרגע בבלמים וחלוצים זרים. מלבד עודד אלקיים שסיכם לאחרונה לשנתיים, אף שחקן ישראלי עדיין לא סיכם. במועדון מרוצים מהיכולת שמפגין לאחרונה ננאד אדאמוביץ', אך עדיין נראה שהוא לא יישאר. המטרה היא להמשיך עם רומאריו פירס וקוויאר, ולצרף שלושה זרים נוספים – בלם, קשר וחלוץ.

שבוע לפני סיום העונה במועדון הגישו הצעה רשמית לדני עמוס ומעריכים שעד השבוע הבא הוא יחתום על חוזה לעונה הבאה בקבוצה. כמו כן במועדון הבהירו שצחי גיגי שחתום לארבע שנים לא ישוחרר בשלב זה.


עוד בנושא:

בדקה ה-93: מכבי פתח תקוה ניצחה את מכבי תל אביב 1:2, סולומון כיכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברוק. רפואה עם אבי לוזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

פתח תקוה זקוקה כעת למעידה של בית"ר ירושלים מחר מול הפועל באר שבע כדי להעביר את ההכרעה למחזור האחרון. "עד לפני שבועיים אף אחד לא האמין שזה אפשרי, אבל פתאום אפשר להגיע לאירופה בלי לחכות לגמר", אמרו במועדון. "בכל מקרה, זאת תהיה עונה מוצלחת מאוד מבחינת קובי רפואה. לא סתם הודענו שהוא נשאר לפני שהפלייאוף התחיל".

מקום שלישי יבטיח לה בוודאות מקום באירופה, ללא צורך בניצחון של מכבי תל אביב בגמר הגביע, שיקנה לה את הכרטיס דרך המקום הרביעי. "כיף גדול, לא ניצחנו את מכבי תל אביב העונה", סיכם לידור כהן. "בדרך כלל זה הפוך, אנחנו סופגים בסיום, אז אנחנו שמחים שהפכנו את הקערה וניצחנו. אנחנו באים עם ביטחון למחזור האחרון. נעשה את המקסימום בכל משחק". כהן יעבור בסיום העונה ניתוח במפשעה אבל אמור להיות כשיר לפתיחת העונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully