וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ריבר פלייט ניצחה 1:3 את בוקה ג'וניורס בסופרקלאסיקו

ניצחון חוץ גדול למיז'ונריוס שעלו למקום השלישי. מרטינס כבש בוולה ובישל לאלאריו, גאגו צימק עבור המוליכה בכדור חופשי, אך דריוסי חתם בתוספת הזמן. 1:3 לסנטרל על ניואל'ס בדרבי

גונסאלו מרטינס שחקן ריבר פלייט. AP
איזו שמאלית. פיטי מרטינס חוגג/AP

ריבר פלייט ניצחה הלילה (ראשון) 1:3 בחוץ את בוקה ג'וניורס בסופרקלאסיקו של ארגנטינה והצטרפה רשמית למאבק האליפות. הקבוצה של מרסלו גז'ארדו פתחה מצוין, לאחר מכן התבצרה כדי לשמור על היתרון ובתוספת הזמן השלימה ניצחון ליגה ראשון בהפרש של יותר משער אחד בבומבונרה מאז ה-0:3 במרץ 2002. כעת ריבר במקום השלישי עם 45 נקודות, רק ארבע פחות מבוקה המוליכה, ועם משחק חסר. לסיום העונה נותרו עוד שישה מחזורים.

אוהדי בוקה ג'וניורס בסופרקלאסיקו. AP
לא ציפו למפח נפש כזה. אוהדי בוקה ג'וניורס/AP

הפתיחה, כאמור, הייתה כל כולה של המיז'ונריוס. בדקה ה-15 סבסטיאן דריוסי הרים כדור מימין וגונסאלו מרטינס ירה בשמאל מהאוויר אל הרשת של אגוסטין רוסי. תשע דקות חלפו ופיטי מרטינס המצוין עבר לתפקיד המבשל, עם הכנה ללוקאס אלאריו שהימם את הקהל המקומי עם כדור שני ברשת. למרות שלא הייתה בעניינים, בוקה הצליחה לחזור למשחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשפרננדו גאגו שלח כדור חופשי שהפתיע את כולם, חלף מעל אוגוסטו בטאז'ה ההמום ונכנס פנימה.

שוערה של ריבר פלייט היה אשם בשער המצמק, אבל כיפר על כך במחצית השנייה עם יכולת מצוינת. דריו בנדטו היה המחמיצן הראשי של בוקה, בעוד בטאז'ה הגיע לשיאו עם הצלה כפולה בדקה ה-89. המארחת הפקירה את ההגנה כדי להשיג שוויון, ובתוספת הזמן נענשה במתפרצת, אותה חתם סבה דריוסי עם כדור שלישי ברשת וחלף על פני בנדטו כדי להיות מלך שערי הליגה עם 15 כיבושים. חגיגות גדולות של המיז'ונריוס בסיום.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סבסטיאן דריוסי שחקן ריבר פלייט. AP
מלך שערי הליגה. סבסטיאן דריוסי חוגג/AP

בדרבי לא פחות טעון הושגה תוצאה זהה ובתסריט דומה למדי, כאשר רוסאריו סנטרל ניצחה 1:3 בחוץ את ניואל'ס אולד בויס. פדריקו קאריסו פתח עבור סנטרל עם שער בדקה ה-10 באצטדיון מרסלו ביילסה, כשמרקו רובן נגח את השני בדקה ה-31. מאורו פורמיקה צימק בדקה ה-89, אבל בתוספת הזמן המחליף חרמן הררה כבש למרות נחיתות מספרית של האורחים (חוסה לגיסאמון הורחק בדקה ה-84).

את ערב הדרבים חתמה אינדפנדיינטה, שבניגוד לשתי המארחות האחרות הצליחה לנצח בבית 0:2 את יריבתה המושבעת ראסינג קלוב. אמיליאנו ריגוני הכניע את אגוסטין אוריון בבעיטה חופשית בדקה ה-61 והמחליף מקסי מסה חתם בדקה השלישית של תוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully