וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מוראטה בדרך החוצה לאחר שסירב ללחוץ את ידו של זידאן"

ב"אס" טוענים שחלוץ ריאל מדריד זעם על כך שהוחלף וסירב להושיט את ידו לכיוון המאמן: "המשחק מול סביליה עשוי להיות האחרון שלו במדים הלבנים". גם חאמס רודריגס בדרך החוצה

one

ריאל מדריד וברצלונה הביסו אמש (ראשון) 1:4 את סביליה ולאס פלמאס בהתאמה, ונותרו בשוויון נקודות כאשר לבארסה נותר רק עוד משחק אחד (בבית נגד אייבר) ולריאל שניים (נגד סלטה ויגו ומלאגה בחוץ). אם תנצח את המשחק ההשלמה נגד סלטה ביום רביעי, לקבוצה של זינדין זידאן תספיק נקודה אחת בלבד כדי לזכות באליפות ראשונה מאז 2012 במחזור הסיום.

הניצחון של הבלאנקוס לא בא להם בקלות, סביליה הגיעה למספר מצבים טובים אך נעצרה אצל קיילור נבאס שהיה נהדר ובמשקוף, ובסופו של דבר כריסטיאנו רונאלדו היה שם כדי לכבוש צמד. הוא הגיע ל-400 שערים במדי ריאל, 25 מהם נגד סביליה (היריבה האהובה עליו). ריאל כבשה במשחק ה-62 ברציפות ושברה את השיא של באיירן מינכן מ-2013/14. ריאל וברצלונה הן גם הקבוצות היחידות חוץ ממונאקו שכבשו לפחות 100 שערים העונה.

בדקה ה-61 חאמס רודריגס הוחלף על ידי קאסמירו, ובעת שירד מהמגרש נראה היה שהוא מנופף לשלום ונפרד מהאוהדים בסנטיאגו ברנבאו, מה שכמובן התיישב נהדר עם גל השמועות ששוטף את התקשורת בספרד בשבועות האחרונים. "זו לא פרידה, הוא פה. אנחנו חושבים על המשחקים האחרונים ולא על שום דבר אחר", אמר זידאן.

"זה היה המשחק האחרון בבית והקהל היה מדהים", הוסיף, "העידוד הוא חשוב, בעיקר בישורת האחרונה. אנחנו צריכים להמשיך באותה דרך. יש לנו הרבה כלים והרבה אופי, הגיע לנו לנצח".

אלא שחאמס אינו היחיד שכיכב במדורי הספורט בספרד בכל הקשור לעזיבת הקבוצה בקיץ. על פי ה"אס", מהעיתונים הגדולים בבירה הספרדית, גם אלברו מוראטה עשוי לעזוב את ריאל מדריד בעוד זמן קצר. על פי הדיווח, החלוץ, שהוחלף בדקה ה-61, לא אהב זאת וסירב ללחוץ את ידו של זידאן. על פי התמונות באתר, הצרפתי שלח את ידו למוראטה, שסירב להיענות להצעה.

"המשחק הבא מול סביליה יכול להיות האחרון שלו בחולצה של ריאל מדריד", נכתב בדיווח ב"אס". "בשל דקות המשחק המועטות שהוא מקבל, סוכנו כבר מחפש אלטרנטיבות לקראת העונה הבאה. צ'לסי, אותה מאמן אנטוניו קונטה, עשויה לנסות לצרפו במיוחד לאחר ההעברה הצפויה של דייגו קוסטה לסין. גם מנצ'סטר יונייטד נמצאת בתמונה.


עוד בנושא

ספרד: ריאל מדריד וברצלונה ניצחו, סטטוס קוו במאבק האליפות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שעוררה סערה. מוראטה וזידאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שבברצלונה כבר רמזו יותר מפעם אחת העונה שלא כדאי להם לסמוך על מלאגה, שתארח במחזור הסיום את ריאל מדריד, כעת בספרד מביאים ציטוט מעניין של חואן קרלוס, קשר הקבוצה שדווקא מאמין בהפתעה. "זה יהיה שבוע כיפי כי נהיה במוקד העניינים עד המשחק. אנחנו יכולים לדפוק את ריאל מדריד או לתת להם את המשחק. אנחנו רוצים לסיים את העונה בהרגשה טובה ולהוציא משהו חיובי בבית", אמר הקשר.

מלאגה אגב, תגיע למשחק מול ריאל מדריד בכושר שיא אחרי שצברה 19 נקודות מ-24 אפשריות ובאצטדיון הביתי שלה ברוסאלרה היא ניצחה את ארבעת משחקיה האחרונים, כולל את ברצלונה ואת סביליה. "חבל שהעונה נגמרה כי עשינו שינוי מדהים, אבל נרצה לצאת מהמשחק מול ריאל בתחושה טובה עם ניצחון".

על השינויים שערך בהרכב: "אנחנו תמיד מנסים לשנת ולשפר. כל השחקנים מכירים את השיטה ויודעים איך אנחנו משחקים, כולם מחוברים, שינוי תמיד מביא למשהו".

על השער של נאצ'ו: "היה פאול והוא ניגש לכדור, הייתה שנייה שהיה אפשר לעשות את זה והוא ניצל את זה. אני שמח".

על רונאלדו: "מה אני יכול להגיד? הוא משהו מיוחד. הוא תמיד מגיע לרגעים המכריעים".

נאצ'ו: "זה היה רגע של חשיבה מהירה. ראיתי את השחקנים עומדים לא במקום והחלטתי לבעוט. נפרדו מחאמס? אני לא יודע, אבל היה יפה לראות את היחס כלפיו. זה מגיע לו. אני לא חושב שהוא נפרד, זה פשוט המשחק האחרון שלנו העונה בברנבאו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ניימאר שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
חתום על הניצחון. ניימאר/רויטרס

ברצלונה נאלצה להתמודד עם הגנה רעועה, כאשר עקב הפציעות הברזילאי הצעיר מרלון קיבל דקות ליגה ראשונות, ופתח לראשונה בכל המסגרות במדי בארסה. כל זה לא שינה ברגע שניימאר השתלט על המשחק וכבש שלושער, הראשון שלו במדי ברצלונה במשחק חוץ והשני העונה של הקבוצה בליגה, אחרי שלואיס סוארס עשה זאת במחזור הפתיחה.

לואיס אנריקה אמר בסיום: "לא רצינו לסכן את מסצ'ראנו, מרלון שיחק טוב מאוד. יש לו ניסיון מלפני שהגיע לברצלונה. אני בטוח שננצח את אייבר, וזה המפתח להישארות במאבק. אנחנו הפסדנו בוויגו ובמלאגה, כך שגם לריאל יהיה קשה".

למרות הניצחון הקליל, היו שטענו שברצלונה היתה צריכה להישאר ב-10 שחקנים בשלב מוקדם מאוד במשחק. לוקא דין, שנכנס למשבצת המגן הימני בהיעדרו של סרג'י רוברטו, ביצע שתי עבירות שהיו יכולות לזכות אותו בכרטיס אדום ב-20 הדקות הראשונות, ונראה מבולבל במחצית הראשונה. לואיס אנריקה גונן עליו בסיום ואמר ש"למרות שהוא שמאלי, הוא הראה שהוא מסוגל לשחק היטב גם בצד ימין וגם ליזום מהלכים בהתקפה", אבל בלאס פלמאס לא אהבו את ההנחות להן זכה מהשופט, וג'ונתן ויירה אמר ש"לא פעם אחת, פעמיים הוא היה צריך להיות מורחק. לצערי, השופטים עושים טעויות מכריעות. באחד הפעמים הוא ממש הלך על הראש שלי, ומשום מה התעלמות מזה לגמרי".

בסיום התייחס לואיס אנריקה גם פעם נוספת למלאגה, הקבוצה בה פקפק והעמיד בספק את הנכונות שלה לנצח את ריאל מדריד במחזור הסיום, ובכך אולי לסייע לברצלונה לזכות באליפות. המאמן אמר ש"שמתם בפה שלי דברים לא נכונים, מעולם לא פקפקתי במקצוענות של אף אחד, בטח לא של מלאגה". בנוסף, החמיא לשחקני הספסל אנדרה גומש ומרלון, שהוקפץ לסגל מברצלונה ב' ברגע האחרון בשל המחלות והפציעות הרבות בהגנת ברצלונה. "מרלון שיחק בשקט מרשים עם הכדור, לא פשוט לעלות לשחק בשלב כל כך מתקדם בעונה ולהיראות ככה", אמר לואיס אנריקה.

אנדרס אינייסטה התייחס בסיום לעתידו בברצלונה, ואמר ש"בנסיבות האלה, זה בכלל לא נמצא בראש שלי. יש לי עוד עונה אחת בחוזה ואני מאושר כאן, נראה מה יקרה בעתיד. אני בעיקר רוצה לתת פה עוד עונה מוצלחת, מבחינה אישית וקבוצתית". כמו כן, אמר אינייסטה ש"הסיכויים שריאל מדריד תמעד עדיין קיימים, למרות שקשה לנבא מה יקרה. אנחנו צריכים לתת הכל עד הרגע האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully