וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו וידיגאל: "אני מאוכזב מהגישה, שיחקנו כאילו זה היה משחק ידידות"

14.5.2017 / 22:35

מאמן הצהובים לא היה מרוצה מההפסד 2:1 למכבי פתח תקוה. ייני על הירידה של הפועל תל אביב: "אין צורך להספיד אותם, אני בטוח שהם יחזרו לליגת העל". קובי רפואה: "עשינו עונה גדולה, אבל נסכם בשבוע הבא"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי פתח תקוה רשמה הערב (ראשון) ניצחון 1:2 גדול על מכבי תל אביב, וביצעה מהפך דרמטי לאחר שער יתרון של אבי ריקן (59) בעזרתם של מנור סולומון הצעיר (73) ולידור כהן (93).

מנור סולומון שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מרוכז בהווה. מנור סולומון/ברני ארדוב

המאמן המנצח, קובי רפואה, אמר לאחר המשחק: "אני מאוד שמח בשביל השחקנים, שחקנו בצורה טובה. הפער מבית"ר ירושלים הצטמצם לנקודה ועשינו עונה גדולה, אבל נמתין לשבוע הבא ואז נעשה סיכומים". על מנור סולומון בן ה-17 שכבש ובישל: "הוא לא היה בתוכניות העונה, אבל ראינו את הפוטנציאל והחלטתי שהוא ישחק רק בבוגרים. יש לו הרבה מה לשפר, אנחנו עובדים איתו מנטלית ואנחנו ניתן לו את הזמן להתפתח". סולומון עצמו הוסיף: "חלמתי להיות במקום הזה. אני מודה על ההזדמנות שקיבלתי. התפקיד שלי הוא להוכיח את עצמי על המגרש ואני שמח שעשיתי את זה. זה כיף גדול להיות בקבוצה כמו מכבי פתח תקוה שנותנת לך הזדמנויות ועוזרת לך. העתיד? אני רק בהתחלה, אלוהים גדול".

בצד המפסיד, המאמן ליטו וידיגאל לא היה מרוצה ממה שראה משחקניו: "אני מאוכזב מהגישה. שיחקנו כאילו זה היה משחק ידידות. שחקנים צריכים להבין שהם משחקים במכבי תל אביב". שרן ייני הוסיף: "אנחנו צריכים לשמור על הכושר שלנו לקראת הגמר. יכולנו להבקיע עוד שערים היום, אבל לא היינו מרוכזים". על הירידה של היריבה העירונית, הפועל תל אביב: "הדרבי יחסר לי בעונה הבאה. הוא חשוב לליגה, לעיר, ולכל המדינה. זה אולי טוב עבורם בתור מועדון לרדת ליגה, לעצור, ולסדר את עצמם. אין צורך להספיד אותם, אני בטוח שהם יחזרו לליגת העל".

עוד באותו נושא

בדקה ה-93: מכבי פתח תקוה ניצחה את מכבי תל אביב 1:2, סולומון כיכב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully