וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם נפרדה מוייט הארט ליין, אוהדי הקבוצה פרצו לכר הדשא

התרנגולים עוזבים את האצטדיון האהוב עם סגנות ועונה ללא הפסד בית בפרמיירליג. אוהדי הקבוצה פרצו למגרש והחלו לקחת מזכרות. דלה עלי: "נצטרך להפוך את וומבלי למבצר כמו וויט הארט ליין"

אוהדי טוטנהאם על הדשא בווייט הארט ליין. רויטרס
לא רוצים להיפרד. אוהדי טוטנהאם/רויטרס

טוטנהאם נפרדה הערב (ראשון) מאצטדיון וייט הארט ליין לאחר 118 שנה. המועדון זכה לחגוג באצטדיון האהוב דאבל בשנת 1961, גביע אופ"א בשנים 1972 ו-1984 ועוד אין ספור רגעים משמחים ובלתי נשכחים. התרנגולים הזמינו כוכבי עבר וביצעו בטקס לאחר המשחק מול מנצ'סטר יונייטד שהסתיים בניצחון 1:2, הבטיח לטוטנהאם סגנות (לאחר 54 שנים), וסיים עונת פרמיירליג שלמה ללא הפסד בוייט הארט ליין. בסיום המשחק, למרות שקיבלו הוראה לא לעשות זאת, אוהדי טוטנהאם פרצו לכר הדשא והחלו לקחת חתיכות דשא, כיסאות, וכל דבר אחר שהם יוכלו לשמור למזכרת. לאחר שהסדרנים הצליחו לפנות את האוהדים בחזרה ליציעים, החל טקס הפרידה בהשתתפות שחקני ומאמני עבר.

מאמן הקבוצה, מאוריסיו פוצ'טינו, אמר לאחר המשחק: "זו הייתה תצוגה מושלמת, אני מאושר עבור האוהדים שלנו, הניצחון הזה הגיע להם. זו תחושה נפלאה לנצח את מנצ'סטר יונייטד ולהבטיח את המקום השני. גם העובדה שלא הפסדנו העונה במשחקי בית בליגה מאוד משמחת אותי". על המעבר לאצטדיון בוומבלי בעונה הבאה: "אנחנו נשחק באצטדיון חדש בעונה הבאה ונצטרך להפוך אותו לבית שלנו. אני משוכנע שנרגיש בבית. אני גאה במה שהשגנו השנה בפרמיירליג, עשינו עונה נפלאה".

דלה עלי הוסיף: "ניצחון מדהים, עונה מדהימה. האוהדים היו נהדרים היום והגיע להם שנשחק כמו ששיחקנו עבורם. אני מקווה שנמשיך כך גם בעונה הבאה. זו אחריות שלנו להרגיש בנוח בוומבלי ולהפוך אותו לבית החדש שלנו. נצטרך להפוך אותו למבצר כמו וייט הארט ליין". כובש שער הניצחון, הארי קיין, דיבר על הפרידה: "נפרדנו מוייט הארט ליין בצורה נהדרת. רצינו מאוד לנצח את המשחק האחרון שלנו באצטדיון, והצלחנו". גם ווין רוני, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, שכבש לזכות קבוצתו בהפסד, אמר כמה מילים על האצטדיון: "וייט הארט ליין תמיד היה אחד מהאצטדיונים האהובים עליי, יהיו לי זכרונות טובים מהמקום הזה".

אוהדי טוטנהאם. רויטרס
פיסת דשא למזכרת. אוהדי טוטנהאם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully