וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרד נפצע, גולדן סטייט ניצחה 111:113 את הספרס במשחק 1 בגמר המערב

משחק משוגע באוקלנד: סן אנטוניו פתחה בטירוף וכבר הובילה ב-25, אבל קוואי לאונרד נפצע ולא חזר, ומשם הווריירס החלו בקאמבק שנתן להם ניצחון ויתרון 0:1 בסדרה. 40 לסטף קרי, 34 לדוראנט

קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס, פצוע. GettyImages
הגיבור הטרגי. קוואי אחרי הפציעה/GettyImages

זו קלאסיקת הפלייאוף לה כולנו חיכינו. גולדן סטייט וסן אנטוניו סיפקו הערב (ראשון) את אחד ממשחקי העונה, אולי אחד ממשחקי הפלייאוף הטובים והדרמטיים בשנים האחרונות, ובסיום הווריירס ניצחו 111:113 ועלו ליתרון 0:1 בגמר המערב. מה לא היה לנו במשחק הזה? בניגוד לכל התחזיות שדיברו על סוויפ, הספרס היממו את סגנית האלופה בפתיחת המשחק עם תצוגת תכלית הגנתית והתקפית, ועלתה בשיא ליתרון 25 במהלך המחצית הראשונה. אבל אז, במהלך הרבע השלישי, הגיע המהלך שובר השוויון של המשחק, אולי הסדרה כולה: קוואי לאונרד נפל לא טוב על הפרקט, סובב את הקרסול, ירד לחדר ההלבשה ולא חזר, כשמצבו עדיין לא ברור.

זו היתה האות לקאמבק מופלא של הווריירס. סטף קרי חימם את הידית, קווין דוראנט עשה מאמץ כביר, והפרש 23 הנקודות של הספרס כמעט נמחק כלא היה עד סוף הרבע השלישי. הספרס, שכבר הוכיחו מול יוסטון שהם מסוגלים להסתדר גם ללא קוואי לאונרד, עשו מאמץ אחרון והצליחו להישאר ביתרון קטן, אבל בסופו של דבר, עם הרבה אופי ועם קצת מזל, הווריירס ניצחו בתום דרמה גדולה.

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קווין דוראנט. AP
התעלות של שני הכוכבים. דוראנט וקרי/AP

סטפן קרי סיים משחק עילאי עם 40 נקודות, 7 ריבאונדים, 3 אסיסיסטים ו-3 חטיפות, קווין דוראנט קלע 34 והוריד 5 ריבאונדים, ויחד הם הצילו את שאר שחקני הווריירס, ובראשם קליי תומפסון (6 נקודות, 2 מ-11 מהשדה) מיום התקפי חלש למדי. למרכוס אולדריג' רשם מחצית ראשונה אדירה, התקרר קצת בשנייה למרות שגם בה סיפק כמה מהלכי קלאץ', וסיים עם 28 נקודות ו-8 ריבאונדים. קוואי לאונרד הספיק לקלוע 26 ולהוריד אף הוא 8 ריבאונדים לפני שהפך לגיבור הטרגי של המשחק, כשמאנו ג'ינובילי כמעט מצליח לחפות על היעדרו ומספק עוד הופעה שמעלה נשכחות, עם 17 נקודות והרבה אומץ לב ברבע האחרון.

כל זה לא הספיק לספרס, שיתפללו לשלומו של כוכבם הגדול לקראת משחק 2, אבל בכל מקרה יגיעו להמשך הסדרה בידיעה שהם מסוגלים לתת לגולדן סטייט פייט של ממש. אנחנו כבר מחכים למשחק הבא.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סטפן קרי, גולדן סטייט וריירס, חוגג. GettyImages
40 נקודות. קרי/GettyImages

מהלך המשחק

רבע 1

סן אנטוניו עלתה ליתרון 0:5 בפתיחה, אבל הווריירס הגיבו עם שש נקודות רצופות, ופופוביץ' הזעיק פסק זמן. פאו גאסול ולמרקוס אולדריג' המשיכו לעשות בעיות לווריירס בצבע, ושלשה של דני גרין קבעה 10:14 לספרס. עוד סל ועבירה של אולדריג' ועוד מהלכי הגנה מרשימים של סן אנטוניו עזרו לאורחים לעלות ל-14:20, שתי דקות לסיום הרבע הראשון. הספרס יצאו לריצת 2:10 מאותה נקודה, כשדאנק גדול של אולדריג' חותם את הרבע הראשון ביתרון שיא לספרס, 16:30.

הסטטיסטיקה אחרי הרבע הראשון

הנה עוד נתון מרתק מהרבע הראשון

למרכוס אולדריג', סן אנטוניו ספרס, מטביע מעל דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
ככה הסתיים הרבע הראשון. אולדריג' מטביע מעל גרין/רויטרס

רבע 2

מייק בראון עלה לרבע השני בהרכב הגנתי יותר, ללא קרי ודוראנט, אבל גם זה לא ממש עזר בשתי הדקות הראשונות, במהלכן הווריירס המשיכו גם להחטיא מהקו. דאנק של לאונרד קבע 18:32 לספרס. הווריירס החטיאו שוב ושוב מחצי מרחק, דייויד וסוט התקשה להיכנס לעניינים, וחדירה נוספת של קוואי העלתה את היתרון של הספרס ל-18, 19:37, תשע דקות למחצית. היתרון של הספרס המשיך לצמוח והגיע בשיאו ל-25, ובשלב זה דוראנט החל לקחת את העניינים לידיים וקלע ארבע רצופות. חטיפה ושלשה של קרי השלימו ריצת 0:11 של הווריירס, וההפרש צומק ל-14 בלבד, 32:46 לספרס. אבל סן אנטוניו חזרה מפסק הזמן חדה, וקוואי שוב קלע סלים קשים שהחזירו את היתרון ל-20. שלשה של דני גרין קבעה 42:62 מדהים לספרס במחצית.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
נכנס לענייינים רק ברבע השני. קרי/GettyImages

קבלו את הנתון הזה

התפילות של קוואי ופופוביץ' עזרו בינתיים

הסטטיסטיקה אחרי הרבע השני

רבע 3

סטף קרי פתח את המחצית מצוין עם שתי שלשות רצופות, אבל שלשות גדולות של אולדריג' ולאונרד בצד השני השאירו את ההפרש גבוה למדי, עם 52:70 כשנותרו תשע דקות לתום הרבע. דריימונד גרין חטף עבירה טכנית אחרי ויכוח עם השופט, היתרון של הספרס שוב עלה ל-23, אבל קוואי לאונרד נחת לא טוב על רגל שמאל הפצועה שלו, דידה וירד לטיפול בחדר ההלבשה. בינתיים סטף קרי חימם שוב את הידית וצימק למינוס 18, שבע דקות לסיום הרבע. בינתיים התברר שלאונרד לא יחזור לשחק הלילה, והבליץ של הווריירס נמשך. שלשה נוספת של קרי חתמה ריצת 0:17 (!) לווריירס, וההפרש ירד לשש בלבד, 74:80 לספרס. מאנו ג'ינובילי הוציא את הספרס מההלם עם ארבע נקודות רצופות, וגם קייל אנדרסון שהוקפץ מהספסל נתן תרומה חשובה, וסל שלו קבע 81:90 לזכות הספרס בתום הרבע.

סן אנטוניו מודיעה: קוואי לאונרד לא יחזור במשחק הזה

וככה זה נראה בדקות שאחרי הפציעה של קוואי

הסטטיסטיקה אחרי הרבע השלישי

רבע 4

איאן קלארק עלה בפתיחת הרבע הרביעי וקלע שלשה שצימקה ל-92:84 לספרס, אבל קליי תומפסון המשיך להחטיא, ועוד מהלך של סל ועבירה של אולדריג' הקפיץ שוב את היתרון לדו ספרתי. בשלב הזה קווין דוראנט התעורר, ועם שלשה ודאנק גדול הוריד את ההפרש לארבע בלבד, 94:90, שבע דקות לסיום המשחק. קייל אנדרסון המשיך לקלוע סלים חשובים, אבל שון ליבינגסטון נכנס לעניינים בהתקפה עם ארבע נקודות, ועוד סל של דוראנט נתן לווריירס יתרון ראשון מאז הדקה הראשונה, 100:101, כשנותרו ארבע דקות לסיום. אולדריג' סירב לוותר וקלע ארבע נקודות רצופות, קליי תומפסון החטיא שלשה חופשית לחלוטין, והיתרון שוב עבר לצד של הספרס, שתי דקות לסיום. שלשה של סטף קרי קבעה שוויון 106, ואסיסט גדול של קליי תומפסון לדריימונד גרין שוב העביר את היתרון לצד של הווריירס. הווריירס כבר היו ביתרון שלוש ונראו בדרך לניצחון, אבל אולדריג' צימק. בשלב הזה סטף קרי שוב לקח את העניינים לידיים, קלע עוד סל גדול בדרך ל-40 נקודות, ואולדריג' החטיא שלשה קריטית. 111:113 לווריירס בסיום משחק קלאסי.

הבוקס-סקור המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully