וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: חגיגות עלייה בברייטון, מונס דאבור כבש ב-1:1 של גראסהופרס מול לוזאן

קבוצתם של תומר חמד ובירם כיאל חגגה במצעד העלייה הרשמי, החלוץ בן ה-25 כבש את שערו השישי העונה. 90 דקות לקני סייף במשחקה של גנט, גרשון ודוידזאדה לא שותפו. רוני לוי ואנורתוזיס נפרדו ב-1:1 מול אפולון לימסול

אוהדי ברייטון. רויטרס
אוהדי ברייטון בדרך לפרמיירליג/רויטרס

בברייטון נערכו היום (ראשון) חגיגות העלייה הרשמיות לפרמיירליג. קבוצתם של בירם כיאל ותומר חמד סיימה את העונה במקום השני, עם 93 נקודות, ותשחק בעונה הבאה בפרמיירליג לאחר 34 שנות היעדרות.

* מונס דאבור כבש שער במשחק של קבוצתו, גראסהופרס, מול לוזאן, שהסתיים בתוצאה 1:1. החלוץ בן ה-25 השלים 90 דקות ומתפקד גם כקפטן של קבוצתו מאז שחזר לשוויץ בהשאלה מזלצבורג בחלון ההעברות של ינואר. דאבור כבש את שערו השישי ב-11 הופעות מאז ששב למועדונו הקודם. גראסהופרס ממוקמת במקום השישי בליגה השוויצרית, עם 37 נקודות.

* קני סייף השלים 90 דקות במשחקה של גנט נגד שרלרואה (1:1). רמי גרשון היה בסגל אך לא שותף, אופיר דויזאדה לא התלבש. גנט נמצאת כרגע במקום השלישי בפלייאוף העליון של הליגה הבלגית שמוביל לליגה האירופית, עם 38 נקודות, כל זאת כשנותרו שני משחקים לסיום העונה בבלגיה.

* אנורתוזיס של רוני לוי סיימה ב-1:1 עם אפולון לימסול במשחק חוץ. קבוצתו של המאמן הישראלי מצאה עצמה ב-10 שחקנים בדקה ה-77, אבל הצליחה להשוות בזכות שער של אקס מכבי חיפה, רובן ראיוס, בדקה ה-87. בשבוע הבא ייערך המחזור האחרון בליגה הקפריסאית, ואנורתוזיס, שנמצאת כרגע במקום השישי עם 47 נקודות, תקווה לסיים את העונה בטעם טוב עם ניצחון מול לרנקה.

* סינטאיהו סלליך ומרואן קבהא לא שותפו בהפסדה של מאריבור 3:1 לאלומיני.

* ליאור רפאלוב הפצוע לא שותף ב-1:1 של קלאב ברוז' מול אנדרלכט בליגה הבלגית.

מונס דאבור שחקן גראסהופרס. האתר הרשמי של גראסהופרס, אתר רשמי
ממשיך להחזיק את קבוצתו. דאבור/אתר רשמי, האתר הרשמי של גראסהופרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully