וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם פאס חתם לעונה נוספת בסכנין, צפוי לפרוש בסופה

14.5.2017 / 16:34

הבלם הספרדי הבהיר שהוא ככל הנראה יפרוש בתום העונה הבאה, אך יחליט סופית רק לקראת סיומה. אם יפרוש, יפנה לאימון. בהנהלה חוששים: סחבת תוביל את עמיר תורג'מן לחתום במקום אחר

מאמן בית"ר תל אביב רמלה עמיר תורג'מן. קובי אליהו
סכנין, הפועל תל אביב, או עכו? עמיר תורג'מן/קובי אליהו

הבלם הספרדי אברהם פאס חתם היום (ראשון) לעונה נוספת בבני סכנין, עונה שאמורה להיות עונת הפרישת שלו. פאס הבהיר בשיחות עם ראשי סכנין שהוא ככל הנראה יפרוש בתום העונה, אך אמר שישאיר את ההחלטה הסופית לשלבים המאוחרים של העונה. למרות גילו המתקדם (37), פאס היה אחד משחקני ההגנה הטובים ביותר העונה בליגת העל, ובסכנין החליטו להחתימו עוד לפני שיגיע מאמן חדש כדי לא להגיע למצב בו הוא יהפוך לשחקן חופשי ויהיה חופשי לחתום בקבוצה אחרת. הבלם הותיק מתכנן לעסוק באימון לאחר פרישתו, ואף ייתכן כי בסכנין יציעו לו להמשיך במועדון בתפקיד מסוים, וזאת בעיקר לאור היחסים הקרובים בין פאס לבין המנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום. הבלם כאמור צפוי לקבל החלטה לקראת תום העונה הבאה והוא אף מתכנן לעשות קורס פרו.

בעניין אחר, בקבוצה צפויים להיפגש פעם נוספת עם מאמנה של בית"ר תל אביב רמלה, עמיר תורג'מן. חלק מחברי ההנהלה חוששים שסחבת בעניין תביא לכך שתורג'מן יחתום בהפועל תל אביב או הפועל עכו. מלבד תורג'מן, גם בני בן זקן, אריק בנאדו וטל בנין עדיין מועמדים לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully