וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי חכמון ישפוט את גמר גביע המדינה

השופט ינהל את משחק הגמר שיתקיים ביום חמישי הבא (25.5, 20:45, טדי) ויפגיש את מכבי תל אביב ובני יהודה. יו"ר איגוד השופטים, עוזי יצחקי: "מאחל הצלחה לצוות שנבחר לנהל את משחק הגמר היוקרתי"

שופט הכדורגל, אלי חכמון. ברני ארדוב
מינוי יוקרתי. אלי חכמון/ברני ארדוב

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים קבעה היום (ראשון) את הצוות שינהל את משחק גמר גביע המדינה בין מכבי תל אביב לבני יהודה ביום חמישי הבא (25.5, 20:45, אצטדיון טדי). השופט הראשי יהיה אלי חכמון, עוזרי השופט יהיו דודו ביטון ומתי יעקובוב, שופטי הרחבה זיו אדלר ואיתן שמואלביץ', והשופט הרביעי יהיה גל לייבוביץ'. חכמון שפט אתמול (שבת) את המשחק הטעון בין הפועל תל אביב להפועל רעננה, שהסתיים, כזכור, בירידה של הפועל תל אביב אל ליגת המשנה.

יו"ר איגוד השופטים, עוזי יצחקי, דיבר על ההחלטה: "אני מאחל הצלחה לצוות שנבחר לנהל את משחק הגמר היוקרתי, ומאמין כי ייטיבו לשפוט כפי שעשו במהלך העונה כולה. איגוד השופטים יכול להביט בסיפוק רב על האופן בו נוהלו משחקי הפלייאוף התחתון המותחים והדרמתיים. כל צוותי השיפוט עשו עבודה נאמנה והעובדה שאיש אינו מזכיר את השיפוט כגורם בזהות הנשארות/יורדות היא עדות נוספת למקצועיות הגבוהה של הצוותים. אני מסופק מכך שההחלטה לנהל את כל משחקי הפלייאוף עם צוותים של 6 שופטים הוכיחה את עצמה". השופט שניהל את משחק הגמר של העונה שעברה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה היה רועי ריינשרייבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully