וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן: "הפועל תל אביב אימפריה, ותחזור מהר מאוד למקומה"

יממה אחרי ירידת הליגה, עומרי אלטמן פנה לאוהדי הפועל תל אביב: "כל הפרסומים עליי הם שטויות". רייכרט למקניטים: "אנשים שעסוקים בלשלוח לי הודעות ולחגוג כשאני נופל, דווקא אתם הכי מחזקים אותי". גוטליב: אל תשפטו אותי

צילום מסך

עומרי אלטמן כתב:

"לא יודע מאיפה להתחיל. אפתח ואגיד סליחה לאוהדים האמיתיים של הפועל תל אביב, לא מגיע לכם להיות בליגה הלאומית, תמיד הייתם שם בשבילנו, גם ברגעים הקשים והיו לא מעט כאלה העונה, נקלענו לסיטואציה שהייתה גדולה עלינו.

אני אסכם ואגיד שהפועל תל אביב זאת אימפריה, אימפריה שתחזור בקרוב מאוד לאן שהיא שייכת וזה לא רק לליגת העל, זה לקחת תארים בליגת העל ולהיות חוד החנית של הכדורגל הישראלי באירופה.

"רק הקרובים אליי באמת יודעים כמה אני אוהב את הקבוצה הזו, הערכתי כל שניה שאני נמצא במועדון גם אם זה לא היה נראה ככה כל הזמן, הרבה דברים הוצאו מהקשרם וגרמו להיראות כאילו לא מעניין אותי מצבה של הקבוצה, אבל הייתי חוזר הביתה אחרי הפסדים עם דמעות בעיניים, אין דבר שיותר רציתי מאשר להשאיר את הקבוצה בליגה! אני רוצה להגיד לכם האוהדים שכל הפרסומים על כך שסגרתי בקבוצה כזו או אחרות זה שטויות, אני מבטיח! לא דיברתי עם אף קבוצה במהלך המאבק שלנו להישארות בליגה. חבל שנתתם לתקשורת הרבה פעמים לחבל ביחסים בינינו. אבל תמיד תהיו בליבי , קשה שלא להתאהב בכם.

"אז שוב אגיד תודה על כל שניה של עידוד, תמיכה, רגש, כאב, הבנה ואהבה. לעולם לא אשכח את הרגעים היפים אתכם.❤️".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

בן רייכרט כתב:

"אחרי לילה אחד הקשים שהיו לי, לילה ללא שינה לילה מלא בדמעות. רוצה קודם כל להגיד תודה לקהל הכל כך גדול הזה שגרם לי במשך תקופה לצמרמורות. תודה לכם לאלה שכן מעריכים אותי וגם לאלה שלא, כולם יודעים שנתתי תמיד הכול מעצמי, לפעמים לא הכול הולך. מועדון הפועל תל אביב יחזור לקדמת הבמה מהר מאוד והרבה אנשים יסתמו פיות, ולכם אותם אנשים שעסוקים בלשלוח לי הודעות ולחגוג ברגעים כאלו שאני נופל, דווקא אתם הכי מחזקים אותי וגורמים לי לעבוד יותר קשה ולהוכיח לכולם שממקום כזה יש רק לאיפה לעלות. סליחה מעשרות אלפים אוהדים אדומים שאיכזבנו אתמול . #לנצחאצליבלבאותךאניאוהב".

אריאל הרוש כתב:

"האמת אין לי כל כך מאיפה להתחיל אבל אני חייב לרשום את זה. לפני הכל אני רוצה לבקש סליחה מהקהל המדהים של הפועל תל אביב בשם כל הקבוצה, לא מגיע לקהל כזה לרדת ליגה. לצערי קרו השנה יותר מדי דברים שבסופו של דבר היו גדולים על כולם, גם עלינו השחקנים וגם על האוהדים. ברגעים הקשים האלה, אני רוצה לשאוב את הכוחות ולהסתכל על העתיד. מהמשבר הזה הפועל תצא חזקה יותר, אני בטוח במועדון המפואר הזה שיחזור תוך שנה למקום הטבעי שלו בליגת העל, ישים את כל הבעיות שהיו בשנים האחרונות בצד והכי חשוב, יחזור לקחת תארים.

"ברמה האישית אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל הקהל המטורף הזה. גם ברגעים הכי קשים לכולנו, המשכתם לעודד ולתמוך בנו, דבר כזה אין בשום מועדון אחר בארץ. תמשיכו להיות הקהל מספר 1, להאמין ולתמוך, אתם תחזירו את הקבוצה במהרה לליגת העל. יאללה הפועל אני תמיד איתכם אוהב את כולם".

אדי גוטליב כתב:

"שנה לא פשוטה עברנו המון תהפוכות של הנהלה,המון שחקנים חדשים ניסנו לעשות הכל כדי לעזור למועדון הגדול הזה להשאר בליגה אך ללא הצלחה לצערי. אני אישית חוויתי דברים טובים וגם פחות טובים. לצערי לא עמדנו במשימה ואכזבנו אלפי אנשים מקווה שהקבוצה תחזור במהרה למקומה הטבעי והראוי,ליגת העל!! אני רוצה להודות לכל האוהדים האמיתיים של הקבוצה שלא משנה באיזה מצב היינו תמיד היו שם, ועודדו ותמכו בלי הפסקה. וכל מי ששפט אותי, אל תשפטו אדם שלא הייתם במצבו...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully