וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב גרינברג: "נכשלנו ביעד שלנו". יובל נעים: "אני הייתי משאיר את הפועל תל אביב"

אחד מבעלי הפועל תל אביב התארח במשדר המיוחד של וואלה! ספורט: "נשתדל להבא לא להעסיק עובדים שלא רוצים לעבוד בהפועל תל אביב". מאמן אשקלון: "עם תקציב של 14 מיליון שקל הפועל עולה". עומרי קנדה: "שמו פולידין על פצע עמוק מדי"

צילום מסך

הכדורגל הישראלי עדיין סוער מנשירתם של האדומים לליגת המשנה לראשונה אחרי 27 שנים, אחרי מחזור הסיום הדרמטי של הפלייאוף התחתון אמש (שבת) בסיומו סיימו האדומים את העונה במקום האחרון בטבלה. כדי לנסות לסכם את המאורע הנדיר ולהבין את ההשלכות שלו, התאספו באולפן וואלה! NEWS פרשני וואלה! ספורט למשדר מיוחד, בו התארחו זאב גרינברג,עמרי אפק, עמרי קנדה, סלים טועמה ושאול קוטלר.

האם מדובר ברעידת אדמה של ממש או שהאדומים יחזרו כבר בעוד שנה לליגת העל? מי האשמים העיקריים בירידה ומה החלק של העימותים עם הקהל? אורן יוסיפוביץ, יניב טוכמן ועמית גולדשטיין היו עם כל הניתוחים, הדיונים והסיכומים לירידת הליגה ההיסטורית של המועדון המפואר שירד מנכסיו.

עוד בנושא

הפועל ת"א בהלם: "למרמורק ולחדרה? לאן הגענו?!"
המגרש שלא בווייז והאוהד המחרפן: המדריך ללאומית
ירידה בלי פנים: יוסיפון על העונש הראוי להפועל ת"א
אוהדי מכבי תל אביב חגגו בכיכר, ברשת לא מרחמים
ואיזה מסכנים: אלבום הדמעות של אוהדי הפועל ת"א
43 שחקנים, 100 מיליון שקל: המספרים של הירידה

seperator

זאב גרינברג אחד מבעלי הפועל תל אביב אמר לאולפן וואלה! ספורט: "ראיתי אתמול קבוצה שמאוד השתדלה ולא הצליחה. זה משחק שמאוד השתדלנו בו ולא הצלחנו לדאבונינו הרב". על העונה הבאה: "התחלנו כבר לעבוד על העונה הבאה רק לפני שלוש שעות. אנחנו בשלב גיבוש התקציב, ברגע שיהיה תקציב נעבוד על הצוות המקצועי. נעמיד את התקציב הכי גבוה בליגה הלאומית".

על המסקנות מהירידה: "נשתדל מאוד לא להעסיק עובדים שלא רוצים לעבוד בהפועל תל אביב. אחרי שנדע שהעובד רוצה להיות בהפועל תל אביב, נבדוק גם את ההתאמה שלו למועדון מבחינת ה-DNA שלו. לא דיברתי על שחקנים, דיברתי על עובדים. הפועל תל אביב מספיק אטרקטיבית כדי שהעובדים שלה ירצו להיות בה".

על הליגה הלאומית: "אני בהחלט לא חושב שהליגה הזו היא טיול של אחר הצהריים. יהיה קשה אבל מקווה שנעמוד במשימה".

על מעמדו של קורצקי: "באותו רגע שאתה מציב למישהו יעד אתה צריך לבדוק אם הוא עמד בו הוא נכשל ביעד. אנחנו נכשלנו ביעד, בנינו קבוצה כדי להישאר בליגה ולא הצלחנו. מי שצריך לתת הסברים שייתן את ההסברים".

על התנהגות הקהל באימון: "זו בריונות של ארבעה פרחחים. לא ככה נראה הקהל של הפועל תל אביב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בעלי הפועל תל אביב שרון ניסנוב, מאיר תושב, זאב גרינברג. אורן יוסיפוביץ, אתר רשמי
אופטימי לקראת העונה הבאה. זאב גרינברג/אתר רשמי, אורן יוסיפוביץ

עומרי קנדה אקס הפועל תל אביב התארח באולפן ואמר: "אני בטוח שאביחי ידין היה מפורק וזה שהוא לא יצא לקהל זה נטו בגלל שהוא לא יכל להסתכל להם בעיניים. הכתובת הייתה על הקיר, כולם ידעו שזה הולך לקרות אבל זו רעידת אדמה. אני שיחקתי בליגה הלאומית, אין ליגה יותר קשה מזו. לא אגיד שבא לי להקיא מהכדורגל פה, אבל אם אני רואה כדורגל ישראלי זה רק הפועל תל אביב. אני לא מתיימר להבין כדורגל, אבל זו הפועל תל אביב ואנשים לא מבינים את זה. שמו פולידין על פצע עמוק מדי. אני לא מבין על מה אוהדי מכבי תל אביב שמחו? הדרבי זה תשע נקודות בטוחות בשבילהם".

"צריך ניהול נכון, צריך משמעת ואין זה זה. במכבי מחנכים לשנוא את הפועל יותר מאשר לאהוב את עצמם. הפועל ירדה לפני חודשיים, שלושה, הגושפנקה הרשמית רק הייתה אתמול".

על דבריו של זאב גרינברג: "הליגה הלאומית היא הכי קשה בעולם, לא יכול להיות שמקבלים בשלוות נפש את הירידה הזו. איך יכול להיות שאף אחד לא ליווה את טוטו תמוז עם האזיקים?. יכול להיות שאתה בנאדם טוב, אבל זה לא מקובל. זה לא נתפס שהפועל בליגה הלאומית".

רותם גרוסמן, אוהד ודובר הקבוצה לשעבר: "הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לסגור את מתחם האימונים כמו שצריך. זה נזק גדול מאוד למותג. היום אין ילדים שהם אוהדי הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully