וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: רוב השחקנים מתנדנדים, סתיו שחם צפוי להישאר

14.5.2017 / 7:48

אחרי עוד ירידת ליגה, הירוקים מתחילים לתכנן את העתיד: סהר בראון, גיא חדידה ורז כהן מחזיקים בחוזים, האחרון עשוי להימכר. אלי אלבז כנראה יעזוב: "בטוח שכפר סבא תחזור בעונה הבאה"

שחקן הפועל כפר סבא רן יצחק. קובי אליהו
בכפר סבא מתחילים לחשוב על העתיד/קובי אליהו

למרות הניצחון 0:1 אמש (שבת) על הפועל חיפה, הפועל כפר סבא ירדה כצפוי לליגה הלאומית ויודעת שהיא תצטרך להיבנות מחדש לקראת העונה הבאה.

רז כהן, סהר בראון וגיא חדידה מחזיקים בחוזים לעונת 2017/18, אולם אם תתקבל הצעה מקבוצה אחרת לרכוש את כהן, בקבוצה לא יעמדו בדרכו. על עומר פדידה וברונו אנדרדה יש למועדון אופציה להארכת חוזה. מלבד אלה, יתר השחקנים מתנדנדים וספק אם יישאר בקבוצה.

הבעלים סתיו שחם צפוי להישאר בקבוצה, אלא אם יקבל הצעה הוגנת מרוכש אחר. שחם עבר אתמול רגעים לא קלים מול האוהדים ויצא מאצטדיון לויטה בחסות המשטרה, שליוותה אותו עד לביתו. הבית היה מאובטח עד אמצע הלילה, מחשש שאוהדי כפר סבא יגיעו למקום וינסו להתעמת איתו.

אם שחם ימשיך, פליקס נעים יישאר בתפקידו כמאמן ויבנה את הקבוצה לעונה הבאה. אלי אלבז, שהצטיין מאז חילופי המאמנים האחרונים ועזיבתו של אלי כהן, ואף כבש את שער הניצחון אתמול, לא צפוי להישאר, אלא אם שחם יגיש לו הצעה כספית שהוא לא יוכל לסרב לה. "אני משוכנע שהפועל כפר סבא תחזור לליגת העל בתום עונה אחת בלבד בליגה הלאומית", אמר אלבז, "אני מודה לכפר סבא שנתנה לי להיות שחקן מוביל בליגת העל. זה לא הזמן לסגור חשבון עם אלי כהן, שלא נתן לי לשחק הרבה".

עוד בנושא:

הפועל כפר סבא ניצחה 0:1 את הפועל חיפה וירדה לליגה הלאומית
מחשש שאוהדי כפ"ס ינסו לפגוע בו: ניידת תוצב ליד ביתו של סתיו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully