וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש שאוהדי כפ"ס ינסו לפגוע בו: ניידת תוצב ליד ביתו של סתיו שחם

13.5.2017 / 22:50

המשטרה לא לוקחת סיכון והחליטה לאבטח את בעלי הפועל כפר סבא שספג קללות מהאוהדים וביצע לעברם תנועת יד מגונה. שחם: "האחריות היא עליי, כל הסאגה עם הפועל תל אביב הייתה מיותרת"

קובי אליהו
אוהדי הפועל כפר סבא נגד סתיו שחם. קובי אליהו
עימות חריף. המחאה נגד סתיו שחם נמשכת/קובי אליהו

הפועל כפר סבא ירדה הערב (שבת) לליגה הלאומית בפעם התשיעית בתולדותיה. הירוקים אמנם ניצחו 0:1 את הפועל חיפה משער של אלי אלבז (42), אך הניצחון של הפועל אשקלון על עירוני קרית שמונה במשחק המקביל מנע מהחבורה של פליקס נעים השלמת קאמבק מפואר.

בסיום המשחק הבעלים סתיו שחם צעד מתא הכבוד דרך יציעי האוהדים. רוב הקהל עודד את השחקנים אבל כמה בודדים החלו להקניט את שחם וצעקו לעברו: "ירדת ביחד עם הפועל תל אביב". הבעלים לא יכול היה להבליג, שביצע תנועת יד מגונה לעברם. "הקהל כועס, יש קהל כזה, יש אחר, רוב הקהל אוהב את המועדון. אם הייתי צריך להתרגש מכל אוהד, לא הייתי בכדורגל", אמר שחם. לאור ההתפתחויות, המשטרה החליטה להציב ניידת מחוץ לביתו של שחם במהלך הלילה מחשש שאוהדים עמם התעמת ינסו לפגוע בו.

הבעלים הוסיף לאחר המשחק: "לא היה קל, אבל סיימנו את הליגה בכבוד, עם 9 נקודות מ-9, ניצחנו, עשינו את שלנו, חבל לי שקרית שמונה הפסידה אבל זה הכדורגל. כל העונה הזאת היתה מסויטת מבחינתנו, אני שמח שפליקס נעים חזר הביתה ואתם רואים איך זה נראה, זה נותן לנו הרבה תקווה להמשך ואנחנו נחזור בגדול לליגת העל. פליקס יישאר איתנו בליגה הלאומית. נמשיך, יש לנו חבר'ה צעירים, מחלקת נוער מפוארת, החבר'ה האלה יגדלו והפועל כפר סבא תהיה קבוצת צמרת כמה שיותר מהר. אני ראש המערכת ולכן כל האחריות עלי, כל הסאגה עם הפועל תל אביב היתה מיותרת לחלוטין. אנחנו עם הפנים קדימה".

אלי אלבז, שהשער הבודד שלו לא הספיק, סיכם: "ניצחון עם הרבה עצב, זה הדבר הכי קשה שיכול להיות. הגול הזה אולי חשוב לסטטיסטיקה האישית, אבל זה לא עזר ואני עצוב מאוד ומקווה שיהיה בסדר בסופו של דבר, שהמועדון הזה יחזור לליגת העל. מבחינת חוזה לא אפשרי מבחינתי להישאר פה, אני מאחל בהצלחה למועדון, אמשיך להיות האוהד מספר 1 שלו".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל כפר סבא ניצחה 0:1 את הפועל חיפה וירדה לליגה הלאומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully