וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצף נשבר: רפאל נדאל ניצח את נובאק דג'וקוביץ' ועלה לגמר טורניר מדריד

השור הספרדי המשיך את היכולת הנהדרת בטורניר, שבר רצף של שבעה הפסדים רצופים מול הסרבי המאכזב עם 2:6, 4:6 מוחץ במפגש ה-50 בין השניים ויפגוש בגמר את תים שגבר על קואבס. נשים: סימונה האלפ זכתה אחרי ניצחון על קריסטינה מלאדנוביץ'

רפאל נדאל. רויטרס
בכושר פנטסטי. רפאל נדאל/רויטרס

טורניר מדריד מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP (סך פרסים של 5.4 מיליון דולרים) נמשך היום (שבת) עם חצאי גמר הגברים ועם ה-משחק שבו רפאל נדאל שבר רצף של שבעה הפסדים רצופים מול נובאק דג'וקוביץ' והביס את הסרבי המאכזב עם 2:6, 4:6 במשחק שהזכיר את הימים היפים שלו והמשיך את המשבר שבו נמצא נולה בתקופה האחרונה.

אחרי שהפסיד ב-15 המערכות האחרונות מול יריבו הגדול, ולעיני הקהל הביתי שכלל גם את כריסטיאנו רונאלדו כוכב ריאל מדריד, נדאל פתח את המשחק בצורה נחושה מאוד והשיג שתי שבירות בזק בפתיחת המערכה כדי לעלות ל-0:4 מהיר בדרך ל-2:6 מוחץ וחד צדדי במיוחד. גם את המערכה השנייה נדאל פתח עם שבירה, אבל נולה הגיב עם שבירה במשחקון הרביעי כדי להשוות ל-2:2, אלא שנדאל החזיר מיד שבירה משלו. דג'וקוביץ' לא הסכים להיכנע בלי קרב והצליח להשיג נקודת שבירה במצב של 4:5 לנדאל, אבל הספרדי הציל אותה עם דרופ שוט חכמה וניצח 4:6 בדרך לניצחון במשחק כולו שארך כשעה ו-40 דקות.

דג'וקוביץ' עדיין מוביל 24:26 במפגשים מול השור הספרדי, אך רפא הגדיל את הפער ביניהם ל-7:15 על משטח החימר האהוב עליו. המאזן בין השניים בטורנירי מאסטרס 1,000 עדיין נוטה באופן ברור לטובת נולה עם 10:16. נדאל יהיה פייבוריט גם בגמר הטורניר, שם ישחק מול דומיניק תים האוסטרי, שגבר על האורוגוואי פאבלו קואבס 4:6, 4:6.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
אורח מכובד ביציע. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

אצל הנשים: סימונה האלפ זכתה בטורניר מדריד בפעם השנייה ברציפות אחרי ניצחון דרמטי על קריסטינה מלאדנוביץ' הצרפתיה 5:6, 7:6, 2:6 במשחק ארוך ומורט עצבים.

האלפ ניצחה את הסט הראשון בזכות שבירה קריטית במשחקון ה-12 ובדרך ל-5:7. המערכה השנייה הייתה ארוכה במיוחד כאשר שתי הטניסאיות פותחות עם שבירה לכל צד, אך מלאדנוביץ' ניצחה 5:7 בשובר שוויון. אולם, האלפ הציגה את הטניס הטוב ביותר שלה במערכה השלישית והמכרעת בדרך לזכייה בטורניר מול המדורגת 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully