וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבישה יוקאנוביץ': "לא אתן שפפ גווארדיולה יקבור גם אותי"

באנגליה מהללים את מאמן מכבי תל אביב לשעבר, שמתמודד עם פולהאם על ההעפלה לפרמיירליג, ומכנים אותו "פפ של הצ'מפיונשיפ". הוא מתנער מההשוואה: "מי שניסה לחקות אותו התרסק"

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן פולהאם. GettyImages
מקבל שבחים באנגליה. יוקאנוביץ'/GettyImages

מאז עזב את מכבי תל אביב בדצמבר 2015, הקריירה של סלבישה יוקאנוביץ' נמצאת בנסיקה. המאמן, שהצעיד את הצהובים לליגת האלופות לראשונה אחרי 11 שנים לפני שעזב במפתיע את ישראל, יחל היום (שבת) עם פולהאם שלו את שלב חצי גמר פלייאוף ההעפלה לפרמיירליג, עם משחק מול רדינג, ובימים האחרונים מקדישים לו באנגליה שלל כתבות מפרגנות וראיונות, בהן הוא מכונה בין היתר "קבלן העליות" של אנגליה.

באחד הראיונות, ל"דיילי מייל", כינו את יוקאנוביץ' "גווארדיולה של הצ'מפיונשיפ", בזכות הסגנון ההתקפי שהטמיע בפולהאם ולפני כן גם בווטפורד, אותה העלה לליגה הבכירה ב-2015. יוקאנוביץ', למקרה שתהיתם, מתנער מההשוואה הזאת. "אני לא רוצה להיות פפ גווארדיולה, הוא כבר 'הרג' הרבה מאמנים שניסו לחקות אותו וכשלו. אני לא כזה, מעולם לא הייתי. אני רוצה להיות אך ורק סלבישה יוקאנוביץ'".

בזמנו, יוקאנוביץ' בן ה-48 עזב את ווטפורד ולא עלה עימה לליגה הבכירה בשל מחלוקת על תנאי החוזה, אולם כעת הוא מתכנן לתקוע יתד בפולהאם, אם רק יאפשרו לו. "אני מאושר כאן, אני מרגיש מוערך ואשמח להישאר, בין אם בליגה הראשונה או השנייה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully