וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון יזנק ראשון בגרנד פרי של קטלוניה

הנהג הבריטי של מרצדס השיג פול פוזישן מספר 64 בקריירה והתקרב לאיירטון סנה (65) ושיאן כל הזמנים מיכאל שומאכר (68). מוליך הדירוג סבסטיאן פטל יזנק שני, ואלטרי בוטאס שלישי

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס (במרכז) לצד סבסטיאן פטל נהג קבוצת פרארי, פורמולה 1. רויטרס
ישבור את השיא העונה? לואיס המילטון/רויטרס

לואיס המילטון סיים ראשון במקצה הדירוג בברצלונה ויזנק מחר (ראשון) מהפול פוזישן בגרנד פרי של קטלוניה בזכות הקפה של 1:19.149 דקות. זו השנה השנייה ברציפות שהנהג הבריטי של מרצדס משיג את הפול, ועם 64 כאלה בקריירה שלו, הוא רחוק רק אחד מההישג של אליל נעוריו, איירטון סנה המנוח, וארבעה משיא כל הזמנים של מיכאל שומאכר (68).

"אני סופר גאה שהצלחנו לעשות את זה", אמר הבריטי, שמקווה לזכות העונה באליפות העולם הרביעית שלו וכרגע מפגר ב-13 נקודות אחרי סבסטיאן פטל. "ההקפה האחרונה שלי לא הייתה הכי טובה, אבל יכולתי לראות את העידוד ואת כל הדגלים.

לצד המילטון בשורה הראשונה יתייצב פטל מפרארי, שכאמור מוליך את דירוג הנהגים אחרי ארבעה מרוצים. ואלטרי בוטאס הפיני, הנהג השני של מרצדס, יזנק שלישי ולצדו הנהג הנוסף של פרארי, בן ארצו קימי רייקונן. מקס פרסטאפן ההולנדי, שהפך בשנה שעברה במסלול זה למנצח הצעיר ביותר, יזנק חמישי עבור קבוצת רד בול. פרננדו אלונסו התגבר על פתיחה איומה במוקדמות והצליח להשיג את המקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully