וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: זינדין זידאן יאריך את חוזהו בריאל מדריד עד שנת 2020

הצרפתי יישאר בבלאנקוס בעקבות ההצלחה. בספרד טוענים כי התנאים כבר סוכמו, אך כי החוזה ייחתם כנראה רק אחרי גמר האלופות. בקולומביה טוענים: חאמס רודריגס סיכם במנצ'סטר יונייטד

ריאל מדריד חווה עונה מוצלחת מאוד תחת זינדין זידאן, והיום (שבת) מדווחים בספרד כי הצרפתי יתוגמל על עבודתו ויקבל חוזה חדש, שישאיר אותו בסנטיאגו ברנבאו עד שנת 2020. על פי הדיווח ב'מארקה', התנאים בין זידאן, שחוזהו הנוכחי מסתיים בתום העונה, לבלאנקוס כבר סוכמו והחוזה ייחתם כאשר זידן יחליט שהגיע הרגע הנכון, כנראה אחרי גמר ליגת האלופות מול יובנטוס.

מערכת היחסים הטובה בין זידאן לפלורטינו פרס הביאה לכך שהמשא ומתן על החוזה החדש לא היה מסובך כלל, ובעצם התנאים סוכמו בפגישות עבודה שגרתיות בין השניים. זיזו נותר עמום בשבועות האחרונות בכל פעם שנשאל על עתידו בריאל, כאשר הדגיש שהדבר תלוי בהישגים של הקבוצה. הוא ידע שהוא זוכה לאמון ההנהלה, אך הוא לא מעוניין לתת לעצמו להירגע ולנוח עד לאחר הניסיון לזכות בצ'מפיונס בפעם השנייה ברציפות.

בספרד הזכירו שהשתלשלות האירועים במקרה של זידאן דומה להתנהלות מול ז'וזה מוריניו כאשר אימן בריאל מדריד. הפורטוגלי זכה להארכת חוזהו בקבוצה לאחר שהשיג אליפות בעונתו השנייה (כפי שזידאן עומד לעשות), והדבר הוכרז לאחר המחזור האחרון של אותה עונה למרות שהתנאים סוכמו מספר שבועות לפני כן. בריאל יכולים רק לקוות שהמשך החוזה של זידאן ייראה טוב יותר מזה של מוריניו.

חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
המחליף של רוני? חאמס רודריגס/רויטרס

ב-17 חודשים בתפקיד. זידאן זכה ע םריאל מדריד בליגת האלופות, בסופרקאפ האירופי ובגביע העולם לקבוצות. כעת, כאמור, הוא יכול לשחזר את הנפת הגביע עם האוזניים הגדולות, ונמצא בעמדה טובה גם לזכייה באליפות ספרד.

בנושא אחר, השמועות סביב הגעה אפשרית של חאמס רודריגס למנצ'סטר יונייטד בקיץ לא מפסיקות, ונראה כי המעבר הולך ומתקרב. תחנת רדיו קולומיאנית טוענת כי השחקן כבר הגיע להסכמות על חוזהו בשדים האדומים וכי הוא יגיע במקומו של ויין רוני, שיעבור ככל הנראה לליגה הסינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully