וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מוחמד אבו יונס נפגש עם עמיר תורג'מן

12.5.2017 / 21:13

יושב ראש האדומים הודיע למאמן בית"ר תל אביב/רמלה שהקבוצה מעוניינת בו. הפגישה הייתה טובה והשניים צפויים להיפגש שוב. תורג'מן המועמד המוביל, אך אם לא יסגור, בני בן זקן מועמד

מאמן בית"ר תל אביב רמלה עמיר תורג'מן. קובי אליהו
בדרך לסכנין? תורג'מן/קובי אליהו

יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס נפגש הערב (שישי) עם עמיר תורג'מן ודן איתו באפשרות שיאמן את הקבוצה עונה הבאה. אבו יונס הודיע למאמן בית"ר תל אביב/רמלה מהלאומית שהוא מעוניין בן לעונה הבאה ובין השניים התקיימה שיחה חיובית שלאחריה החליטו כי ייפגשו שוב. בסכנין הציבו כעת את תורג'מן כמועמד המוביל, אך אם זה לא ייסגר, יפנו לבני בן זקן. סכנין מחפשת מאמן שיחליף את יוסי אבוקסיס, שחתם לאחרונה לשתי עונות בבני יהודה ויעזוב את קבוצתו הנוכחית בתום העונה.

תורג'מן בן ה-44 שיחק במכבי תל אביב, עירוני אשדוד, הפועל חיפה, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הכח עמידר רמת גן והפועל נצרת עילית והיה חלוץ מצוין, שגם רשם 13 הופעות בנבחרת ו-2 שערים. הוא זכה בשתי אליפויות עם מכבי תל אביב ובגביע המדינה. בין 2013-2010 הוא אימן את קבוצת הנוער של מכבי תל אביב וזכה איתה בשתי אליפויות ובגביע. לקראת 2013/14 מונה לראש מערך הסקואטינג אצל הצהובים ובינואר 2016 מונה למאמן בית"ר תל אביב/רמלה מהלאומית. כמו כן, תורג'מן משמש כעוזרו של אלישע לוי בנבחרת ישראל, תפקיד אותו הוא ממלא מאז מאי 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully