וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: חשש מפגיעה בשחקנים במקרה של ירידה

אצל האדומים הגיבו בזעם לתקרית באימון: "כששחקנים הולכים מכות עם המשטרה, מה הפלא שזה קורה?" ומפחדים מאלימות כלפי השחקנים במקרה של ירידה. שלושה אוהדים נעצרו

יוסי ציפקיס

"מה שקרה היום זה אקורד הסיום לעונה המבזה הזו של המועדון", אמר היום (שישי) גורם בכיר בהפועל תל אביב בעקבות האירועים באימון הקבוצה, "לא מגיע לשחקנים ובטח לא לאוהדים כאלה שנישאר בליגה. כנראה שצריך לרדת ליגה כדי להתחיל את הכול מחדש. בושה מה שקורה סביב הקבוצה הזאת". האמירה הזו היא רק חלק מהתחושות הקשות שליווי את אנשי הפועל תל אביב ושחקניה מאז הקטטה האלימה שקרתה באימון הבוקר, בו שחקני הקבוצה, ובעיקר אדי גוטליב היו מעורבים באירוע שכלל אלימות פיזית עם מספר אוהדים של הקבוצה. "כששחקנים מרשים לעצמם ללכת מכות עם המשטרה, מה הפלא שזה מה שקרה היום?", אמרו במועדון.

עוד בנושא:
קטטה בין אוהדי הפועל תל אביב לשחקנים

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
המצב קשה/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב עובדים כרגע במספר גזרות: הראשונה היא להבין איך מתמודדים עם האירוע הזה ודואגים שמחר, אם הקבוצה תרד ליגה, לא יהיו אירועים אלימים עוד יותר. "זה רק הפרומו למחר", העידו גורמים בהפועל ששמעו מחלק מהמעורבים בקטטה. לכן במועדון נערכים מבחינת אבטחה למצב בו האוהדים יתקפו את השחקנים אחרי המשחק מול הפועל רעננה. "במקום לדאוג שנעשה הכול כדי לנצח, אנחנו צריכים להתעסק במשטרה ובאלימות כל היום. לא ייאמן שהגענו עד לכך. אנחנו באמת מקווים שהשיא כבר מאחורינו ומחר לא יישבר שיא בזיון נוסף", אמרו במועדון. המשטרה גם מתכננת להגיע בכוחות גדולים לאצטדיון וכבר העבירה אזהרה לראשי הקבוצה כי כל פרובוקציה מצד האוהדים תיענה ביד קשה. בכלל התחושה במועדון היא כי המשחק הוא החלק הפחות מעניין ואילו ההתעסקות באירועים מסביב הם העיקר: "רק רוצים שהעונה הזו תיגמר", אמר גורם בכיר נוסף בקבוצה. "לא משנה איך, אבל רק שתיגמר כבר. כבוד היא לא מוסיפה לאף אחד".

נראה כי למרות שהאמוציות עדיין משחקות תפקיד, בהנהלה כבר חושבים לסגור לגמרי את האפשרות שאוהדים ייכנסו למתחם האימונים: "לא צריכים שיבואו לעודד ולא צריכים שיבואו לקלל", אמרו במועדון, "רק בהפועל הכול פרוץ כך וכל אחד יכול לעשות מה שבא לו. האוהדים עומדים עשרה מטר מהשחקנים ומקללים אותם, זה היה ברור שיום אחד דבר כזה יקרה". חשוב לציין, כי לאורך כל האימון האווירה הייתה יחסית רגועה. אפילו המשטרה שהייתה במקום החליטה לעזוב ואילו ארבעת המאבטחים של הקבוצה לא ממש היו מוכנים לאירוע. הגדר שחוצצת בין השחקנים לאוהדים נפתחה בשלב כלשהו, והשער הקטן המוביל למגרש האימונים נפרץ בקלות על ידי האוהדים לאחר העימות המילולי עם אדי גוטליב שגרם לסערה. אגב, האוהדים טענו כי גוטליב זרק עליהם בקבוק, מה שגרם לאיבוד העשתנות שלהם והפריצה למגרש.

גם בצד המקצועי קיים כאוס. בהפועל חששו בתחילה כי חלק מהשחקנים לא ירצו לעלות כלל למגרש. אלא שנראה כרגע כי גוטליב, העומד בלב הסערה, כן מעוניין - לפחות כרגע - לשחק. כמו במקרה טוטו תמוז, גם פה במועדון יש לא מעט ביקורת ולחצים על המאמן מנחם קורצקי. במועדון לוחצים על המאמן לא לשתף את גוטליב במשחק, אך נראה כי מחוסר ברירה הבלם עדיין חזק בתמונת ההרכב. "אין לנו בלם נוסף", אמר קורצקי לאנשים במועדון, "במצב אחר הוא לא היה משחק". במועדון גם לא רצו שטוטו תמוז, שהיה מעורב באירוע אלים עם המשטרה לאחר המשחק מול הפועל אשקלון, יהיה בסגל, אך בשל פציעות של שחקנים אחרים, קורצקי הכליל אותו בסגל. "אי אפשר להתרכז במשחק כשכל זה קורה מסביב", אמר גורם בכיר בקבוצה, "זה יהיה סופר קשה לגרום לשחקנים להגיע רגועים למשחק. כרגע זה נראה חסר סיכוי, אבל אולי עד מחר דברים ישתנו".

מדוברות המשטרה נמסר הערב כי נעצרו שלושה חשודים בחשד להשגת גבול, תקיפה והפרת הסדר. השלושה יובאו במוצאי השבת לבית המשפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב מגיע לאימון. ברני ארדוב
גוטליב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully