וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': מ.ס. כפר קאסם ועירוני טבריה ייפגשו בגמר הפלייאוף

בדרום, כפר קאסם ניצחה 1:2 את הפועל כפר שלם. יוני רביבו כבש צמד (3, 47), שי מזור רק השווה זמנית (13). בצפון, שלושער של מועמר קראקרה סידר לטבריה 2:5 על מ.ס. רובי שפירא

שחקן בית"ר כפר סבא, יוני רביבו (שמאל). מגד גוזני
הגיבור של כפר קאסם. רביבו/מגד גוזני

גמר הפלייאוף של ליגה א' נקבע היום (שישי), כאשר על הזכות להתמודד על הכרטיס לליגה השנייה מול הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בלאומית ייפגשו עירוני טבריה ומ.ס. כפר קאסם.

כפר קאסם ניצחה בגמר הדרום 1:2 את הפועל כפר שלם. האורחים, שסיימו את העונה הסדירה במקום החמישי בלבד, פתחו את המשחק בסערה ועלו ליתרון משער של יוני רביבו כבר בדקה השלישית. אלא שהיתרון הזה החזיק מעמד עשר דקות בלבד, עד ששי מזור איזן בדקה ה-13. השוויון הזה נשמר עד לדקה ה-47, אז רביבו כבש את השני שלו, כאשר עד לסיום שמרה כפר קאסם על היתרון.

בצפון, טבריה חגגה עם 2:5 גדול על מ.ס. רובי שפירא, שתמתין להזדמנות הבאה כדי לעלות עוד ליגה. מועמר קראקרה היה גיבור המשחק, עם שלושער גדול. הוא כבש בפנדל כבר בדקה השביעית וקבע 0:2 בדקה התשיעית. גדי מלסה עוד החזיר את החיפאים למשחק (41), אבל קראקרה כבש את השלישי שלו (69) ומיד לאחר מכן טריקו גטהון (75) מצא את הרשת. עומר בוארון רק צימק (85) ואחמד סבע הוותיק (90) חתם את התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully