וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: רפאל נדאל יפגוש את נובאק דג'וקוביץ' בחצי הגמר

שני הטניסאים ייפגשו בפעם ה-50 והראשונה זה קרוב לשנה. השור ממאיורקה ניצחה 6:7 (3), 2:6 את דויד גופן, בעוד דג'וקוביץ' נהנה מפרישה של נישיקורי. פאבלו קואבס גם בין ארבעת הגדולים

קיי נישיקורי טניסאי יפני. GettyImages
נאלץ לפרוש. נישיקורי/GettyImages

טורניר הטניס במדריד מתקרב לרגעי ההכרעה שלו, כאשר היום (שישי) נערכים משחקי רבע הגמר אצל הגברים וחצי הגמר אצל הנשים.

בפעם ה-50 אי פעם והראשונה מאז טורניר רומא לפני קרוב לשנה, ייפגשו מחר (שבת) שניים מהטניסאים הגדולים בדורנו: רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ'. השור ממאיורקה, המדורג חמישי בעולם, עלה היום לחצי הגמר במדריד אחרי שניצח 6:7 (3), 2:6 את דויד גופן (10) אחרי שעתיים. נובאק דג'וקוביץ' העפיל לחצי הגמר מבלי לשחק, זאת לאחר שקיי נישיקורי (6 בטורניר) פרש מהמשחק המתוכנן מולו בעקבות פציעה במפרק כף היד. עבור המדורג 2 בעולם ובטורניר מדובר בחצי גמר ראשון מאז הזכייה בטורניר בקטאר, אי שם בינואר.

דג'וקוביץ' מוביל במאזן הראש בראש את נדאל 23:26 והוא ניצח בשבעת המשחקים האחרונים ו-15 המערכות האחרונות מול השור ממאיורקה. המאזן ביניהם במדריד עומד על ניצחון אחד לכל אחד מהצדדים, המאזן ביניהם בחצאי גמר הוא 8:8 ורפא מוביל 7:14 על חימר. נולה עם 9:16 בטורנירי מאסטרס 1,000.

פאבלו קואבס הצליח גם לעלות לחצי הגמר. האורוגוואי הוותיק, שמדורג במקום ה-27 בעולם, זכה לעידוד מבן ארצו דייגו גודין שישב ביציע, והצליח לחזור מפיגור ל-6:3, 0:6, 4:6 מול סשה זברב (19), שסיים שבוע מרשים בצורה מאכזבת. קואבס יפגוש בחצי הגמר את המנצח במפגש בין בורנה צ'וריץ' לדומיניק תים.

אצל הנשים הצליחה אלופת השנה שעברה והמדורגת שמינית בעולם, סימונה האלפ, לעלות לגמר. הרומנייה עשתה את זה עם 2:6, 3:6 נינוח במיוחד מול אנסטסיה סבסטובה הלטבית (22). האלפ תפגוש בגמר את קיקי מלאדנוביץ'. הצרפתייה בת ה-23, המדורגת 17 בעולם, עלתה לגמר הגדול בקריירה שלה אחרי 4:6, 6:7 (4) מול סבטלנה קוזנצובה הרוסייה (9) בתום משחק של שעה ועוד 43 דקות.

* דודי סלע נאלץ לפרוש ממשחק רבע הגמר שלו בטורניר סיאול מול דאק הי לי המקומי והחירש. סלע ניצח את המערכה הראשונה 5:7, הפסיד את השנייה 7:6 (אחרי ששמט נקודת משחק) ובמצב של 3:0 לחובתו במערכה השלישית, פרש.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
נראה נהדר. נדאל/AP
דייגו גודין שחקן אתלטיקו מדריד (ימין) עם אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד צופים במשחק בין פאבלו קואבס לבין סשה זברב. רויטרס
דייגו גודין בא לתמוך בבן ארצו, קואבס. גריזמן הגיע איתו/רויטרס
פאבלו קואבס טניסאי אורוגוואי. רויטרס
הישג ענק. קואבס/רויטרס
סימונה האלפ טניסאית רומנייה. GettyImages
עלתה לגמר מדריד בפעם השנייה ברציפות. האלפ/GettyImages
קיקי מלאדנוביץ' טניסאית צרפתייה. רויטרס
עלתה לגמר הגדול בקריירה שלה. מלאדנוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully