וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל התקרבה למקום הרביעי, סיטי התבססה במקום השלישי

התותחנים הביסו 1:4 את סטוק סיטי בחוץ עם צמד של ז'ירו ושערים של אלכסיס ואוזיל. דויד סילבה (29) ז'סוס (36) נתנו לסיטי ניצחון 1:2 על לסטר סיטי , עם החמצת פנדל ביזארית של ריאד מחרז

דויד סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי (משמאל) חוגג עם לירוי סאנה. רויטרס
ניצחון חשוב. דויד סילבה חוגג עם לירוי סאנה/רויטרס

אחרי זכייתה של צ'לסי בתואר האליפות, המחזור ה-37 והלפני אחרון בפרמיירליג נמשך היום (שבת) עם חמישה משחקים, כאשר במשחק המוקדם גברה מנצ'סטר סיטי 1:2 על לסטר סיטי. בהמשך ארסנל הביסה 1:4 את סטוק סיטי והתקרבה למקום הרביעי. סוונסי ניצחה 0:2 את סנדרלנד ועשתה צעד חשוב אל עבר הבטחת ההישארות בליגה.

עוד בנושא:

צ'לסי זכתה באליפות שישית בתולדותיה עם ניצחון 0:1 על ווסט ברומיץ'
המומחה לשיקום: אנטוניו קונטה הוא הגיבור הגדול באליפות של צ'לסי
צפו בחגיגות הגדולות של שחקני צ'לסי. גארי קייהיל: "הגיע לנו לזכות"

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי (משמאל) מול ניקולאס אוטאמנדי שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
המרדף של סיטי נמשך. ניקו אוטאמנדי שומר על ג'יימי ורדי/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - לסטר סיטי 1:2

הסיטיזנס השיגו ניצחון 1:2 חשוב על האלופה היוצאת. הניצחון מבסס את הקבוצה של פפ גווארדיולה ברביעיה הראשונה שמובילה לליגת האלופות, ומעלה אותה למקום השלישי עם 72 נקודות על חשבונה של ליברפול, שלה שתי נקודות פחות. לסטר קיוותה להשיג נקודות שיעזרו לה להבטיח את מקומה בחלק העליון של הטבלה ואולי להתברג במקום השמיני, שעשוי בקונסטלציה מסוימת לשלוח אותה לליגה האירופית, אך ללא הצלחה.

המארחים עלו ליתרון בדקה ה-29 משער של דויד סילבה, למרות ניסיון נגיעה בכדור של סטרלינג שהיה בעמדת נבדל. השופט החליט שלא לפרש זאת כהשפעה על המהלך והשער אושר, 0:1 לסיטיזנס. שבע דקות בלבד חלפו וסאנה הוכשל על ידי בנלואן ברחבה של לסטר. ג'בריאל ז'סוס הברזילאי התכבד בשערו החמישי העונה והעלה את קבוצתו ל-0:2, ושחקניו של גווארדיולה נראו בדרך לניצחון קליל. בדקה ה-42 האורחים חזרו למשחק. התקפה די נדירה של השועלים הניבה שער מרהיב, לאחר שאולברייטון הגביה ואוקזאקי בעט טיל מהאוויר והחזיר את האלופה למשחק, 1:2 למנצ'סטר סיטי. בדקה ה-77 לסטר קיבלה אפשרות להשוות את התוצאה כשקיבלה פנדל, אך ריאד מחרז החליק ונגע בכדור פעמיים טרם הבעיטה ולמרות שכבש, הפנדל נפסל. הפסילה מגיעה מספר ימים לאחר ששחקנה של אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן ביצע מהלך דומה במשחק ליגת האלופות מול ריאל מדריד, אך במקרה שלו השער לא נפסל. סיטי הצליחה לשמור על התוצאה עד לסיום, 1:2 חשוב במאבק על כרטיס לליגת האלופות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקנה של לסטר סיטי ריאד מחרז. רויטרס
רגע הבעיטה שנפסלה. ריאד מחרז/רויטרס

סטוק - ארסנל 4:1

התותחנים ניצחו רק פעם אחת בשמונת הביקורים האחרונים אצל סטוק, אי שם ב-2010, אבל הפעם זו כבר היתה חגיגה של ממש עם הצגה התקפית מהנה ורביעייה מרשימה. אוליבייה ז'ירו פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-42 מבישול של ביירין, מסוט אוזיל הכפיל בדקה ה-55, אלכסיס סאנצ'ס הגיע ל-50 שערי פרמיירליג (ב-101 הופעות) בדקה ה-76, וז'ירו השלים צמד בדקה ה-80. בזכות הניצחון הגדול, ארסנל נצמדה לליברפול במקום הרביעי, והיא מרוחקת כעת נקודה אחת בלבד ממנה. מנגדף, סטוק נשארת במקום ה-13, כשגם שער מצמק של פיטר קראוץ (67) לא מונע את התבוסה.

אלכסיס סאנצ'ס, ארסנל, חוגג. רויטרס
איזו חגיגה. אלכסיס/רויטרס

סנדרלנד - סוונסי 2:0

ניצחון חשוב מאוד לברבורים, שפותחים פער של ארבע נקודות מהאל סיטי ומקרבים מאוד את מרקו סילבה לליגת המשנה. פרננדו יורנטה כבש את הראשון כבר בדקה התשיעית, כשהתרומם היטב לכדור חופשי של גילפי סיגורדסון, קייל נוטון הכפיל וקבע את תוצאת המשחק על סף השריקה למחצית, עם בעיטה חזקה לחיבורים. סוונסי רושמת ניצחון שלישי בארבעת משחקיה האחרונים בעוד המארחת, שכבר ירדה ליגה לפני מספר שבועות, שבה למסלול ההפסדים.

משחקים נוספים:

בורנמות' - ברנלי 1:2
לבורנמות': ג'וניור סטניסלס (25), ג'וש קינג (85), לברנלי: סם ווקס (83)

מידלסברו - סאות'המפטון 2:1
לסאות'המפטון: ג'יי רודריגז (42), ניית'ן רדמונד (57), למידלסברו: פטריק במפורד (72)

שחקני סוונסי עם קייל נוטון. רויטרס
ניצחון חשוב. נוטון והחברים חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully