וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה בין אוהדים לשחקנים באימון הפועל תל אביב. ניסנוב: "חציית קו אדום"

כ-50 אוהדים הגיעו לאימון וגערו בשחקנים. אדי גוטליב ענה, כמה מהם פרצו למגרש והתפתחה תגרה. המשטרה עצרה קטין ודורשת תגבור למשחק, ניסנוב: "בושה וחרפה". אוהדים יצאו לבית הוריו של הבלם כדי להתנצל

יוסי ציפקיס

16:25: המשטרה הזהירה את הפועל תל אביב לקראת המשחק מחר שכל פרובוקציה מצד הקהל תיענה ביד קשה. במשטרה דורשים עוד שוטרים למשחק מחר, בעקבות האירוע האלים באימון. האוהד שספג את האגרוף מגוטליב עזב את מתחם וולפסון כשהוא מדמם.

14:51 ניסנוב סיפר שאחרי האירוע הוא שוחח עם אוהדים נוספים של הפועל תל אביב שהיו במקום ואלו הסתייגו מהפעולות של אלו שפרצו למגרש האימונים והתנצלו. הפועל תל אביב הגישה תלונה במשטרה נגד חלק מהאוהדים.

14:47 שרון ניסנוב, מבעלי המועדון, סיפר: "בושה וחרפה, שלושה אוהדים נכנסו לתוך המגרש ומבחינתנו זו חציית קו אדום. אנחנו מתכוננים למשחק גדול וכשהוא ייגמר, נצפה בכל האירועים שהיו השבוע, ונעשה חושבים על מה ניתן לעשות כדי שמקרים כאלו לא יחזרו. אנחנו מבינים את האמוציות, לכן לא שוקלים את העתיד שלנו במועדון, אבל דברים כאלו לא יכולים לקרות. נשקול בעונה הבאה הפרדה מלאה בין הקבוצה לאוהדים. כמו שאמרתי, נחכה לסיום המשחק מחר ואז נוכל לטפל בעניינים האחרים".

14:29 אוהדים של הקבוצה יצאו לבית הוריו של אדי גוטליב בכרמיאל, כדי להתנצל בפני הבלם על התקרית באימון.

13:57 תגובת המועדון לתקרית באימון: "מועדון הפועל תל אביב מוקיע את ההתנהגות המבישה של קומץ אוהדים, אשר חודר למגרש אימונים בכדי להכות שחקנים וכל מטרתו הוא להזיק למועדון אותו הוא מתיימר לאהוב. לא משנה באיזו סיטואציה ספורטיבית המועדון נמצא, מדובר באירוע חריג שאין לו מקום בעולם הספורט. אותו קומץ אלים וקיצוני אינו מייצג ולו במעט את קהל אוהדי הפועל תל אביב שרובו ככולו קהל תומך, מסור ואוהב. אנו כמועדון נעשה כל שביכולתנו בכדי לעזור למשטרת ישראל לשים ידה על המתפרעים".

בעלי הפועל תל אביב שרון ניסנוב. ברני ארדוב
הפועל תל אביב בהלם מהתקרית. שרון ניסנוב/ברני ארדוב

13:51 הודעת "עמותת האדומים" לתקרית האלימה במתחם חודורוב: "אנו מביעים זעזוע עמוק מהאירועים המבישים שהתרחשו במהלך האימון המסכם של הקבוצה במתחם חודורוב. אין כל קשר בין אוהדי כדורגל ואוהדי הפועל תל אביב לבין האירוע המכוער הזה. טוב יעשו ראשי המועדון אם יגישו תלונה רשמית במשטרה כנגד הבריונים שתקפו את שחקני הקבוצה. אנו מצפים שהמשטרה תפעל במהירות והחלטיות כדי להרחיק את אותם צעירים ממגרשי הספורט. מחר בערב, באצטדיון בנתניה, יקבלו שחקני הקבוצה מפגן של תמיכה, אהדה ואהבה כי אוהדי הפועל תל אביב מייחלים שהמועדון יצליח לשרוד בליגת העל".

13:41 אוהד קטין נעצר בגין האירועים. דוברות המשטרה (מרחב יפתח): "היום במהלך אימון של קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב במתחם וולפסון, פרץ קומץ אוהדים לכר הדשא והתעמת עם חלק משחקני הקבוצה. המשטרה עיכבה בשלב זה חשוד בגין מעורבות באירוע ופתחה בחקירה לברור הנסיבות".

12:58 אדי גוטליב ועומרי אלטמן, שעמדו במרכז התקרית וגם ספגו את מירב הקריאות מהאוהדים, נאלצו לצאת ממתחם האימונים בליווי משטרתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אדי גוטליב, שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
במרכז התקרית. גוטליב/יוסי ציפקיס

12:20 מיד לאחר התקרית החמורה, הבעלים שרון ניסנוב קיים שיחה באווירה אלימה עם האוהדים. למקום הוזעקו שוטרים כדי לשמור על הסדר.

12:00 בלגן גדול באימון המסכם. אדי גוטליב ענה לאוהדים שצעקו לעבר השחקנים, מה שהוביל את חלק מהם לפרוץ לכר הדשא. במהרה, העניינים התחממו ונרשמו חילופי דברים קשים ודחיפות הדדיות בין חלק מהאוהדים לחלק מהשחקנים. דווקא כשנראה היה שהאירוע תחת שליטה ורוב האוהדים יוצאים ממגרש האימונים, אחד האוהדים רץ לעברו של גוטליב וניסה לתקוף אותו, והבלם חבט בו בחזרה. גם סער בנבנישתי הכה את האוהד.

11:08 כ-50 אוהדים הגיעו לאימון המסכם. הם צעקו לשחקנים: "תילחמו על הכבוד של המועדון. גם אם נרד - שזה יהיה בכבוד. אל תביישו אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully