וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מלכת הרשת חן מור מבצעת את אתגר הצ'מפיונס

11.5.2017 / 18:59

צפו באתגרים שמור חן, סטנדאפיסטית ואושיית רשת, מוכנה לעשות בשביל לזכות בכרטיס טיסה לגמר ליגת האלופות. ומה אתם מוכנים לעשות? תציעו הצעות לאתגרים ואולי תהיו אתם אלה שיטוסו לגמר ליגת האלופות בווילס

צילום מסך

מור חן, אושיית רשת וסטנדאפיסטית, החליטה שגם לה בא לנסות את אתגר הצ'מפיונס של פפסי מקס והיא יצאה לשלל אתגרים, מטופשים יותר ומטופשים קצת יותר.

היא בחרה באתגרים שיהיו מצד אחד פשוטים, אבל אנחנו מכירים אותם מהיום יום שלנו דווקא כמסובכים. כמו למשל: לקלף את הנייר של הלאפה בזמן שאנחנו אוכלים. יש תחושה שהנייר עשוי מטיטניום ואי אפשר שלא לתהות למה לא בונים ממנו מטוסים.

אתגר נוסף הוא לנסות להגיע לדואר ושהוא יהיה פתוח. מי מאיתנו לא מכיר את זה שאנחנו מקבלים דואר רשום (בהודעה שניה כמובן, כי את ההודעה הראשונה הדוור אפילו לא טרח לחלק) ואנחנו מנסים להנדס דרך כדי להגיע לדואר ושהוא גם יהיה פתוח. בהחלט אתגר לא פשוט.

מכירים את זה שאתם מדברים עם אמא ומנסים לסיים איתה את השיחה? אז מור חן מכירה את זה מקרוב ומבינה שזה אתגר לא פשוט לעשות. אמא היא כמובן דבר מושלם. היא זאת שילדה וגידלה אותנו, אבל בואו נודה בזה, לסיים שיחה היא לא כל כך יודעת.

יש עוד המון אתגרים "נועזים" שמור מבצעת, אבל לא נהרוס לכם את הצפייה בסרטון הקורע שהיא הכינה. וכמובן שאתם מוזמנים להציע הצעות מטורפות, נועזות ומקוריות לאתגרים שאתם מוכנים לעשות בשביל לטוס לגמר ליגת האלופות ועוד עם חבר! אנחנו ממש מגיעים לישורת האחרונה וזה הזמן לשים גז.

שימו לב: להשתתפות בפעילות יש לסמן את פרסום התגובה בפייסבוק

לתקנון אתגר הצ'מפיונס של פפסי מקס, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף פפסי מקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully