וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: צ'וריץ' הדהים את מארי, דג'וקוביץ', נדאל ותים ברבע הגמר

הבריטי המדורג ראשון בעולם נשבר שלוש פעמים ברציפות במערכה הראשונה בדרך ל-6:3, 6:3 מול הקרואטי. הסרבי גבר על פליסיאנו לופס, הספרדי דרס את קיריוס והאוסטרי שרד מותחן מול דימיטרוב

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
איזו אכזבה. אנדי מארי/GettyImages

הפתעה גדולה נרשמה הערב (חמישי) בטורניר מדריד מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP. אנדי מארי, הטניסאי הבריטי המדורג ראשון בעולם הפסיד לבורנה צ'וריץ' הקרואטי הצעיר 6:3, 6:3 והודח מוקדם מהצפוי אחרי שנחל הפסדים מפתיעים מוקדם יותר העונה מול אלברט ראמוס וינולאס ודומיניק תים במונטה קרלו וברצלונה.

צ'וריץ' בן ה-20, המדורג 59 בעולם, נכנס לטורניר הזה כ"לאקי לוזר" אחרי שהפסיד במוקדמות אך נהנה מהפרישה של רישאר גאסקה. הסקוטי, שלא צלח את הסיבוב הרביעי של טורניר מאסטרס ב-2017, נראה רע במערכה הראשונה ונשבר שלוש פעמים ברציפות בדרך להפסד 6:3. במערכה השנייה שני הטניסאים שמרו על ההגשות שלהם עד שצ'וריץ' שבר בדיוק בזמן ל-3:5 והשיג את אחד הניצחונות הגדולים בקריירה הקצרה שלו. בסיבוב הבא יפגוש מארי את דומיניק תים.

האוסטרי (9 בעולם) שרד מותחן והציל חמש נקודות משחק מול גריגור דימיטרוב (12), לפני שגבר עליו 6:4, 4:6, 6:7 (9) תוך שעתיים ו-36 דקות. המשחק היה צמוד והפכפך והמערכה המכרעת הגיעה לשובר שוויון אחרי שבירה לכל צד. הבולגרי כבר עלה ל-3:6 אך לא הצליח לסגור את המשחק גם ביתרון 8:9, ובסופו של דבר תים זכה בשלוש נקודות רצופות וחגג העפלה לרבע הגמר.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
מתקשה אבל מנצח. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' עלה מוקדם יותר לרבע הגמר. הסרבי שזכה פעמיים בטורניר היוקרתי ניצח את פליסיאנו לופס אחרי קרב קשה 4:6, 5:7 במשחק שארך שעה ו-33 דקות.

"אני חושב שהיום שיחקתי טניס ממש טוב באופן כללי", אמר לופס, "מבחינה טקטית שיחקתי חכם, אבל אולי פספסתי כמה חבטות חשובות ברגעים החשובים".

דג'וקוביץ' יפגוש ברבע הגמר את קיי נישיקורי היפני שניצח את דויד פרר 4:6 ו-3:6. פרר בן ה-35 זקוק לניצחון אחד כדי להפוך לשחקן ה-13 בסבב ה-ATP שמגיע ל-700 ניצחונות בקרייירה שלו. מי שעוד עלה לרבע גמר הטורניר הוא דויד גופן הבלגי שניצחה 4:6, 2:6 את מילוש ראוניץ' הקנדי. גופן יפגוש בשלב הבא את רפאל נדאל.

הספרדי שזכה בטורניר ברצלונה ממשיך להיראות טוב מאוד גם במדריד, והוא דרס 3:6, 1:6 את ניק קיריוס תוך שעה ו-13 דקות בלבד. שתי שבירות במערכה הראשונה ושלוש בשנייה שלחו אותו לקרב ברבע הגמר מול הבלגי.

אלכס זברב, הגרמני המדורג 9 בעולם הרשים אחרי ניצחון 4:6, 4:6 על תומאש ברדיך הצ'כי (14) והעפיל גם הוא לרבע הגמר שם הוא יפגוש את פאבלו קוובאס האורוגוואי (27).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
טניסאי ספרדי רפאל נדאל. רויטרס
מי יעצור אותו?: נדאל/רויטרס

אצל הנשים, הטורניר הנהדר של ג'יני בושאר, ששרדה דרמה אדירה מול מריה שראפובה וניצלה פרישה של אנג'ליק קרבר בסיבוב הקודם, הסתיים עם הפסד 6:4, 6:0 לסבטלנה קוזנצובה (9 בעולם). סימונה האלפ עלתה לחצי הגמר בזכות 1:6, 1:6 קליל על קוקו ונדוויי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully