וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו וידיגאל: "שחקנים בקבוצה גדולה צריכים לנצל הזדמנויות"

11.5.2017 / 10:35

מאמן מכבי תל אביב נשאל על שינויים אפשריים בהרכב במחזורי סיום העונה: "לפעמים אני עושה שינויים כי אני רוצה ולפעמים כי אני חייב". אליאל פרץ: "כולם עוזרים לי וכשצריך לתת בראש, נותנים"

ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ממשיכים בהכנות לגמר הגביע. וידיגאל/קובי אליהו

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לגמר הגביע ומנסה לסיים את העונה בליגת העל בצורה חיובית. אחרי הניצחון על מכבי חיפה בחוץ, הצהובים שוב יצאו לדרכים וביום ראשון (20:15) יתארחו אצל מכבי פתח תקוה.

לקראת המשחק קיימה היום (חמישי) הקבוצה מסיבת עיתונאים. המאמן ליטו וידיגאל אמר בפתח דבריו: "המשחק הקרוב הוא תמיד הכי חשוב וכולם צריכים להיות מוכנים לשחק. יש לנו עוד שלושה אימונים עד למשחק ורק אז ניקח החלטות. אני לא בוחר הרכב לפי השמות. אם אני מחליט שמישהו ישחק, אני מקווה שהוא יעשה עבודה טובה".

עוד בנושא:

בסביבת ג'ורדי קרויף מתעקשים: הוא וליטו וידיגאל ממשיכים יחד

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אבי ריקן. שלומי גבאי
הצהובים מתארחים במושבה בראשון/שלומי גבאי

הפורטוגלי הוסיף: "לפעמים אני עושה שינויים כי אני רוצה ולפעמים כי אני חייב. אני מאמין בכל השחקנים שיש כאן. הם מקצוענים ויודעים שהם צריכים לתת את המקסימום בכל פעם שהם משחקים. הם יודעים שהם חלק מקבוצה גדולה וצריכים לנצל את ההזדמנויות שהם מקבלים. שחקנים שמשחקים בקבוצות גדולות צריכים לדעת שכל משחק חשוב וצריך לנצח כל משחק".

אליאל פרץ אמר: "מרסלו הגיע בינואר, דור פרץ הלך ומבחינתי, אין יותר מדי שינויים. אני מנסה לנצל את ההזדמנויות. כולם עוזרים לי ומכוונים אותי. כולם תומכים וכשצריך לתת בראש, נותנים בראש. כיף גדול. זו תמיד אכזבה לא לשחק. יש מאמנים שפחות מחזיקים ממך, מבחירות שלהם. הייתי מאוכזב שלא שיחקתי, אבל זה חלק מהכדורגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully