וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים שוקלים להפוך את אנטואן קונטה לבלם באופן קבוע

11.5.2017 / 10:14

הצרפתי עשוי לפתוח במרכז ההגנה נגד הפועל באר שבע ובקבוצה מהבירה רוצים לראות אותו בעמדה הזו בעונה הבאה. הבעיה: קושי למצוא מגן ימני ישראלי. ורד וקליימן התעמתו והתפייסו

שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה מול שחקן מכבי חיפה קמיל ואצק. ברני ארדוב
שינוי תפקוד. קונטה/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים, שרון מימר, טס להונגריה לבדוק את תנאי מחנה האימון של הקבוצה שייערך ביוני. בבית"ר עדיין לא סגרו סופית את יריבות האימון ומאמינים שיעשו זאת בשבוע הקרוב. הקבוצה מהבירה תפתח את דרכה במוקדמות הליגה האירופית בסיבוב הראשון (סוף יוני) ותתחיל להתאמן ב-12 ביוני.

ביום שני תארח הקבוצה את הפועל באר שבע כשהיא כבר יודעת אם המקום השלישי הובטח (תלוי בתוצאה של מכבי פתח תקוה). ייתכן שרבים משחקני ההרכב הקבועים יקבלו מנוחה. חסוס רואדה הפצוע לא מתאמן ואנטואן קונטה עשוי לפתוח במקומו כבלם. בבית"ר היו רוצים לצרף לקראת בעונה הבאה מגן ימני ישראלי ולהעביר את הצרפתי למרכז ההגנה בצורה קבועה, אך בינתיים לא מוצאים מגן ימני מתאים.

סוכניו של רואדה ממשיכים לנהל מגעים עם קבוצות מחו"ל והבהירו שהוא לא יישאר בבית"ר בתנאים שהוצעו לו. סוכנו של השחקן, רוי אלבש, אמר אתמול: "אנחנו לא סוגרים את הדלת, אבל חסוס לא יחתום בתנאים שבית"ר הציעו כי יש לו הצעות הרבה יותר טובות. יש לו חוזה עד ה-31 במאי ואחרי זה נראה מה יהיה. בכדורגל עד שדברים לא סגורים, הכול יכול לקרות". במועדון מהבירה כבר מחפשים אלטרנטיבות לרואדה ובין היתר ממתינים לראות אם טל בן חיים ימשיך במכבי תל אביב.

קובי מויאל, שחקן בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
בדרך לתחנה חדשה. מויאל/ניב אהרונסון

הבעלים אלי טביב מעוניין לסגור בשבוע הבא את כל פרטי ההסכם מול אלי אוחנה ולהכריז רשמית על הצטרפותו למועדון. בנוגע לדן איינבינדר אין חדש: מכבי חיפה והפועל באר שבע הגישו לו הצעות הרבה יותר גבוהות ממה שבית"ר יכולה לשלם לו. יחד עם זאת, אמור להיעשות ניסיון נוסף לקדם את המגעים בין הצדדים בימים הקרובים.

קובי מויאל, שיעזוב את הקבוצה בסיום העונה, מבוקש ב-מ.ס אשדוד ובני יהודה וככל הנראה יעבור לאחת מהשתיים. יוסי מזרחי מאוד רצה את מויאל בינואר באשדוד אך השחקן העדיף להישאר בבית וגן.

באימון היום נוצר ויכוח קולני בין עידן ורד לבוריס קליימן בעקבות.תיקול במשחקון השניים הם חברים טובים ובהמשך הם נרגעו, התחבקו ולחצו ידיים. בבית"ר הגדירו זאת כ"אמוציות של משחקון" ואמרו: "הלוואי שתמיד יהיה כאלה אמוציות ורצון לנצח משחקונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully