וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב הגיע לאימון הפועל תל אביב, השחקנים חתמו על מכתב לרבי מלובביץ'

עדכונים חיים לקראת שבת: האדומים מחפשים פיתרונות לקראת המשחק המכריע, קורצקי: "לא באתי בשביל לרדת ליגה". יובל נעים עקץ: "הפועל חשובה לליגה? היא חשובה לאוהדים שלה". המשכורות שולמו, אבל איבנצ'יץ' כעס

יוסי ציפקיס

משחקי ההכרעה של שבת (20:30)

הפועל אשקלון - עירוני קרית שמונה (ספורט 1, שופט: איתן שמואלביץ)

הפועל רעננה - הפועל תל אביב (ספורט 5 ו-HD, שופט: אלי חכמון)

הפועל כפר סבא - הפועל חיפה (ספורט 4, שופט: מנשה משיח)

עוד בנושא:

הכישלון של ראניירי, הגול של דניס לאו: משחקי הירידה של הגדולות
טוטו תמוז חזר להתאמן עם הפועל תל אביב, ספק אם ייכלל בסגל לרעננה
"ספורטיביות בכדורגל? זה משתפר והולך, הציון לא מספיק": המאמנים שיכריעו מי תרד ליגה מדברים

19:35: הפועל תל אביב: שחקני הקבוצה חתמו על מכתב בו ביקשו את ברכת הרבי מלובביץ' במשחק המכריע. "אנו מבקשים את ברכתו הקדושה של הרבי המלך המשיח. אנו מקבלים על עצמנו לפרסם את בשורת הגאולה וביאת המשיח על ידי הצבת שלט במגרש הביתי של הקבוצה ולפרסם את הנס", כתבו.

מעבר לכך, הרב גרשון פריד הגיע לאימון הערב. פריד עמד מאחורי קמפיין ה''משיח'' של הפועל גליל עליון בכדורסל בעונת האליפות ב-1993 (ארה'לה וייסברג).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב לרבי מלובביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

17:12: הפועל תל אביב: מנחם קורצקי התייחס למחזור הגורלי שמצפה לקבוצתו ואמר: "לא השלמנו עם הירידה, דברים יכולים לקרות. אנחנו מצפים למשחק הזה ולא מסתכלים על שום דבר אחר. היה לנו ברור שהמשחק מול אשקלון יהיה קשה, אבל גם אם עושים תוצאה טובה או פחות טובה היינו צריכים להתרומם. יש לנו קהל אוהדים שמגיע איתנו לכל מקום ואנחנו מחוייבים לקהל שלנו וגם לעצמנו. צריך לבוא ולנצח את המשחק הזה".

"אני לא באתי לפה בשביל לרדת ליגה, התקופה הייתה לא קלה. הצלחנו כבר להביא את הדברים למצב שהכול תלוי בנו אבל עדיין יש עוד מחזור אחד. אני לא חושב על היום שאחרי, אני מלא ביטחון ואמונה בדרך שאני הולך בה. כולם כבר הספידו אותנו והורידו אותנו ליגה. כבר המליצו לנו להכין את הקבוצה לשנה הבאה. יצרנו מתח, חזרנו לליגה ואי אפשר להתעלם מזה. אני מאמין מאוד מאוד בסיכויים שלנו. אני סומך על כל השחקנים ששיחקו גם מול אשקלון. לפעמים הדברים תלויים בשפיץ של הנעל ומקווה שזה יעבוד לטובתנו. דברים טובים צריכים לקרות לאנשים טובים ואני מאמין" (עמית גולדשטיין).


14:49 הפועל אשקלון: לאחר שהשחקנים קיבלו את משכורות מרץ ואפריל, החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' כעס בטענה שקיבל פחות כסף ממה שמגיע לו. הנהלת המועדון הכניסה את הקרואטי למשרד ושם הוסבר לו שמהסכום הקבוע הופחתו לו המקדמות שקיבל בחודשיים האחרונים על חשבון השכר (אופיר סער)

14:07 עירוני קרית שמונה: הבעלים איזי שרצקי שוחח עם עודד אלקיים בניסיון להשאירו בקבוצה בעונה הבאה, אבל המגן הימני הבהיר שהוא כבר סגר במכבי פתח תקוה. אלקיים צפוי לפתוח בשבת אחרי לא מעט זמן, במה שיהיה המשחק האחרון שלו בקרית שמונה (שלמה וייס).

השחקנים עם הרב גרשון פריד/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:22 הפועל כפר סבא: סלובודן סימוביץ' אמור להמשיך כבלם בשבת מול הפועל חיפה. הקשר הסרבי שהוסט לעמדה האחורית בעקבות הרחקתו של טל בנש והעברת דושאן מאטוביץ' לעמדת המגן השמאלי, אמור להמשיך באותה פוזיציה אחרי שעשה עבודה טובה מול קרית שמונה. נראה שפליקס נעים לא יעשה שינוי בהרכב (יניב טוכמן).

13:00 עירוני קרית שמונה: הבלם הברזילאי קאסיו פרננדס, שכבר תקופה ארוכה נמצא מחוץ לסגל, לא ישחק גם באשקלון ואתמול למעשה סיים רשמית את דרכו במועדון. קאסיו קיבל הודעה שלא ימשיך בעונה הבאה כבר לפני כמה שבועות וכעת סיכם שכדי לאפשר לו לארוז את כל דבריו ולסגור את כל העניינים הבירוקרטיים בישראל, הוא לא ימשיך להתאמן ולא ישחק בשבת. הבלם ימריא לברזיל ביום שני (שלמה וייס).

שחקן הפועל כפר סבא סלובודן סימוביץ'. מגד גוזני
נעים מרוצה מהתפקוד שלו במרכז ההגנה. סימוביץ'/מגד גוזני

12:38 הפועל אשקלון: השחקנים קיבלו בבוקר את משכורות חודשים מרץ ואפריל. הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים.

יובל נעים: "יש לנו הרבה מאוד מה להפסיד, אבל לא ניתן להזדמנות להישאר לחמוק לנו מהידיים. עשינו תוצאה טובה מאוד בשבוע שעבר, במשחק טעון. אף פעם לא הייתי בסיטואציה של מלחמה בפלייאוף נגד מועדון גדול כמו הפועל תל אביב. אנחנו מתנתקים מהרחשים ומתרכזים במשחק עצמו.

"ההתעסקות בהפועל אשקלון חדשה מאוד להרבה אנשים. אנחנו רואים בדיוק איך הכול מתנהל, אבל אנחנו שקטים ומאמינים בעצמנו. אני מקבל מאות טלפונים והודעות מאנשים שרוצים שנישאר.

"הפועל תל אביב חשובה לליגת העל? הפועל תל אביב חשובה לאוהדים שלה. מה, הליגה לא תתקיים בלי הפועל תל אביב? אני שומע שאנשים אומרים שאם להפועל תל אביב לא היו מורידים תשע נקודות היא לא הייתה במצב הזה. אבל אם היא לא הייתה מביאה חמישה זרים ב-300 אלף יורו, היא גם לא הייתה במצב הזה".

אנשי הפועל אשקלון עם המאמן יובל נעים. שי מכלוף
מסיבת העיתונאים של הפועל אשקלון/שי מכלוף

12:00 הפועל חיפה: שלושה שחקנים נמצאים בספק לקראת המשחק מול כפר סבא. הבוקר השוער פיט פלטהאוזן והמגן דור מלול לא התאמנו לאחר שטענו כי הם לא מרגישים טוב. בנוסף, חנן ממן לא התאמן, אך בצוות המקצועי אמרו השבוע: "אנחנו מודעים לחשיבות המשחק ונעלה בהרכב החזק ביותר העומד לרשותנו. ערך הספורטיביות הוא מעל הכל" (איציק יצחקי).

11:31 יחסי הווינר: על פי ווינר, הפועל אשקלון פייבוריטית ברורה להישארות.

אשקלון מקבלת יחס של 1.30 בלבד לניצחון על קרית שמונה, שבעצמה מקבלת יחס של 5.60. תיקו ייתן 3.90.

הפועל תל אביב זוכה ליחס של 1.40 לניצחון. רעננה על 4.70 ותיקו שם ייתן 3.60.

הפועל כפר סבא מקבלת יחס של 1.35 לניצחון ביתי, בעוד הפועל חיפה זוכה ליחס של 4.80. תיקו שווה שם 3.90.



10:37 הפועל אשקלון: הדובר שלומי לוי התייחס לראיון של תומר קשטן בעיתון "ידיעות אחרונות", בו מאמן קרית שמונה הצהיר ש"שנשחק הכי ספורטיבי שאפשר". לוי פרסם פוסט פייסבוק בו כתב: "לזה אני קורא תקשורת מגוייסת. מאמן שסיים דרכו בקבוצתו, נזרק ע"י הבעלים לפני חודשיים, צפה במינוי המאמן הבא, מקבל עמוד שער!! ב'עלאק' העיתון של המדינה ועוד כפולה פותחת. ואני קורא לקשטן ולשחקני קרית שמונה: במוצ"ש יש לכם הזדמנות להחזיר לשרצקי - תשחקו באיזי (תרתי משמע)" (אופיר סער).

שוקו נומדר, מגדולי שחקני הפועל אשקלון בכל הזמנים, נזכר

10:16 הפועל כפר סבא: הבעלים סתיו שחם אמר השבוע: "אנחנו צריכים לעשות את שלנו ולקוות לטוב. מאוד פשוט. אין לנו יכולת להשפיע על התוצאות האחרות אבל חשוב שאנחנו ננצח כדי שנשאיר לנו סיכוי לעשות את זה". הכניסה למשחק בשבת תהיה חופשית, אבל ההערכה היא שיגיעו רק כ-2,500 אוהדים (יניב טוכמן).

10:00 הפועל אשקלון: שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "הכל היה נגדנו עד היום וזה רק חיזק אותנו. גם קרית שמונה התעוררו, רוצים פתאום להיות ספורטיביים ומדברים על המשחק הכי חשוב השנה. איך אומר יובל? אם אין אני לי מי לי. רצינו להיות תלויים בעצמנו והגענו לזה" (אופיר סער).

9:46 הפועל תל אביב: בן רייכרט ייעדר בגלל הרחקה וג'ון צ'יבויקה ייחסר בגלל פציעה - כך שלמעשה נראה שהוא בכל מקרה סיים את דרכו בקבוצה. ההיעדרות של צ'יבויקה עשויה לגרום לכך שטוטו תמוז יכלל בסגל (עמית גולדשטיין).

9:41 הפועל כפר סבא: גם הבוקר, כמו בכל ימות השבוע, פתח פליקס נעים את האימון כבר ב-9:00. "ביחס להפועל תל אביב ולהפועל אשקלון אנחנו רגועים וישנים טוב בלילה אז כנראה שלפליקס לא היתה בעיה לערוך את האימונים כל כך מוקדם בבוקר", אמר בהלצה אחד השחקנים. הבעלים סתיו שחם לא פקד את האימונים השבוע ויגיע רק מחר לאימון המסכם (יניב טוכמן).

שחקני הפועל כפר סבא עם פליקס נעים. קובי אליהו
הפועל כפר סבא רגועה/קובי אליהו

9:29 הפועל אשקלון: יובל נעים יחליט מי יפתח בהרכב רק אחרי האימון המסכם ביום שישי. יוסיפ איבנצ'יץ' סיים עונש הרחקה וכנראה יחזור להרכב. נעים שוקל לפתוח איתו ועם דויד מנגה ביחד בחוד, אם כי יכול להיות שהאחרון יחזור לכנף (אופיר סער).

9:18 עירוני קרית שמונה: הקבוצה מהצפון תדרים לכיוון אשקלון ביום שבת בבוקר ותשהה בבית מלון עד להגעה לאצטדיון סלה. הבעלים איזי שרצקי שוחח אתמול עם השחקנים וביקש מהם להפגין ספורטיביות: "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה". שחקן בקבוצה אמר היום: "אנחנו מבינים שכל העיניים נשואות אלינו. נגיע כדי לשקם את הכבוד שלנו". אגב, שרצקי הבהיר לקשר שלומי אזולאי שהוא רוצה לראות אותו ממשיך, אך הדבר תלוי במו"מ עם מכבי תל אביב (שלמה וייס).

8:37 הפועל תל אביב: אצל האדומים מנסים להרגיע את האווירה לקראת המשחק בשבת נגד הפועל רעננה. כחלק מזה, בהנהלת המועדון נטען הבוקר שהמאמן מנחם קורצקי יישאר גם במקרה של ירידת ליגת. שבכוונתה להשאיר את קורצקי במועדון לא משנה באיזה ליגה. "כרגע זו ההחלטה ולא נראה שזה הולך להשתנות בקרוב", אמר גורם במועדון (עמית גולדשטיין).

8:12 הפועל אשקלון: קרוב ל-3,000 אוהדים הבטיחו את מקומם באיצטדיון סלה לקראת משחק ההכרעה נגד עירוני קרית שמונה בשבת. באשקלון קבעו מחיר אחיד של 20 ש"ח לכרטיס, כאשר נשים וילדים עד גיל 10 ייכנסו ללא תשלום. במועדון מאמינים שהאצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום (אופיר סער).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully