וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליצן", "בן זונה", "אידיוט": העימות המכוער בין רונאלדו לטורס

כוכב ריאל השתיק את הקהל אחרי השער המצמק, אל ניניו ממש לא אהב זאת. וגם: נקמת הדגלים של הבלאנקוס ביריבה העירונית, כותרות העיתונים בספרד וגם: המשחק שמשגע את הרשת: כך רונאלדו סוחט פנדלים

איסקו כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
המחווה שהרגיזה את טורס/רויטרס

בפעם ה-15 בתולדותיה העפילה אמש (רביעי) ריאל מדריד לגמר גביע אירופה וב-3 ביוני, בקרדיף, ויילס, היא תנסה לגבור על יובנטוס ולזכות בגביע בפעם ה-12. אם תעשה זאת, תהפוך גם לראשונה אי שזוכה בליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות.

העלייה של ריאל הגיעה אחרי סוג של דרמה, כאשר הבלאנקוס התייצבו למשחק הגומלין בוויסנטה קלדרון מול היריבה העירונית אתלטיקו מדריד עם יתרון 0:3 מבטיח מהמשחק הראשון, אבל כבר אחרי רבע שעה נקלעו לפיגור 2:0. למזלה של ריאל, מהלך מבריק של קארים בנזמה, רגע לפני ההפסקה, סידר לאיסקו את השער המצמק וסגר עניין. זו הפעם הראשונה בתולדות המפעל בה קבוצה אחת מדיחה את השנייה ארבע שנים ברציפות.

"מהפחד, לקרדיף", קראה הכותרת ב"אס", שם הוסיפו: "אתלטיקו הייתה על סף נס אחרי רבע שעה, אבל התעייפה בהמשך. מהלך בלתי נשכח של בנזמה עשה את העבודה". ב"מארקה" הוסיפו: "ועכשיו, לעוד גביע עם אוזניים בקרדיף".

עוד בנושא:

אתלטיקו ניצחה 1:2 בגומלין, ריאל עלתה לגמר
מרסלו: "פחד? אנחנו ריאל מדריד". גבי: "בנזמה העיר אותנו מהחלום"
היסטוריה או נקמה? כל מה שצריך לדעת לקראת גמר ליגת האלופות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טורס ורונאלדו מתכסחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי ששחקני ריאל כבר ירדו לחדר ההלבשה וחגגו שם בטירוף את העלייה, הם החליטו לחזור החוצה אל כר הדשא והביאו עמם שני דגלים, אחד לבן עם הכיתוב "ריאל מדריד" ואחד, עם שם הקבוצה והסמל על רקע דגל ספרד. השחקנים בלבן, לבושים כולם עם חולצות עליהן נכתב "להביא את ה-12", התייצבו מול היציע שאיכלס את האוהדים שלהם והניחו את שני הדגלים על הדשא.

מי שהוביל את המהלך של שחקני ריאל היה הבלם נאצ'ו ובספרד מיהרו לכנות זאת "נקמה" בקוקה, קשר אתלטיקו מדריד, שלאחר הזכייה של הקולצ'ונרוס בגביע המלך ב-2013, עם ניצחון בגמר מול ריאל, בברנבאו, ביצע אקט דומה עם דגל אתלטיקו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
נאצ'ו וראמוס עם הדגלים על כר הדשא/רויטרס

בכלל, המשחק אמש היה רווי יצרים ובמהלכו, מיד לאחר השער של איסקו, נרשם עימות די מכוער בין פרננדו טורס לכריסטיאנו רונאלדו. בזמן חגיגות השער, רונאלדו ביצע תנועת השתקה לעבר יציעי הקלדרון, מה שהוביל לכעס של טורס. על פי קוראי השפתיים הזריזים, אל ניניו, שהחל גם לדחוף את רונאלדו בצורה מאיימת, כינה אותו "ליצן" ו"בן זונה" ואילו הפורטוגלי צחק לו בפנים והגיב ב"לך הביתה, אידיוט".

הקפטן סרחיו ראמוס כבר מוכן לאתגר הבא: "יעופו ניצוצות נגד יובה", הוא אמר בסיום והוסיף: "ידענו להישאר רגועים גם ב-2:0, למרות שהיינו מעדיפים לפתוח את המשחק בצורה שונה. יש לקבוצה שלנו רעב ואופי. אנחנו מלאי גאווה להגיע בפעם השלישית בארבע שנים לגמר. זה מדהים. עכשיו צריך להתרכז בליגה, כי יש עוד זמן עד הגמר".

מנגד, המאמן דייגו סימאונה אמר: "חסר לנו צעד אחד כדי להתקדם, אבל זה צעד ענק. חבל שאנחנו לא יכולים לשבט שחקנים כמו גודין או גבי. הם מפיחים את רוח החיים במועדון הזה".

המשחק שמשגע את הרשת: כך רונאלדו סוחט פנדלים

והשאלה שבאמת מעסיקה את כולנו: האם לרונאלדו יש קריאה חדשה במקום ה"Siii"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully