וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רייכרט הושעה משלושה משחקים בפועל ושניים על תנאי

קשר הפועל תל אביב נענש על כך שחבט בחן עזריאל ממ.ס. אשדוד לפני שני מחזורים ולא יוכל לשחק במחזור האחרון בשבת. האדומים רוצים את אריק ינקו לעונה הבאה, אריאל הרוש יהפוך לשחקן חופשי

שחקן הפועל תל אביב, בן רייכרט. יוסי ציפקיס
רייכרט/יוסי ציפקיס

בן רייכרט הושעה היום (רביעי) על ידי בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל משלושה משחקים בפועל ושניים על תנאי. קשר הפועל תל אביב הושעה בשל העובדה שהיכה את חן עזריאל ממ.ס. אשדוד במשחק בין שתי הקבוצות לפני שבועיים. גם הפועל תל אביב עמדה לדין בשל זריקת אבוקות במהלך המשחק מול הפועל אשקלון במחזור האחרון.

בעלי הפועל תל אביב איציק ניסנוב בתגובה להחלטת בית הדין: "מצער מאוד שכבוד הדיין גיורא לנדאו בא עם החלטה מהבית ויצר תקדים בכדורגל הישראלי, בו מקרה שלא נעלם מעיני השופט הוביל להעמדתו לדין של שחקן וגם לענישה בסופו של דבר, על סמך צילומי הטלוויזיה בלבד. בית הדין החליט שמועדון הפועל תל אביב הוא שעיר לעזאזל ואפשר לייצר תקדימים על חשבונו, כפי שטענו עוד במהלך הדיון".

בהפועל תל אביב רוצים להתרכז רק במשחק בשבת מול הפועל רעננה, שיקבע האם תרד לליגה הלאומית או תישאר בליגה, אך מאחורי הקלעים כבר החלו התכניות לעונה הבאה. כרגע לא ברור מעמדו של מנחם קורצקי, בין אם יצליח בסופו של דבר להשאיר את הקבוצה או ירד איתה ליגה, אולם ההנהלה עושה לא מעט בירורים עם מאמנים אחרים בנושא.

מלבד זהות המאמן, במועדון גם התחילו להתעסק בסוגיית השוער. אריק ינקו, שלא ישחק מול האדומים בשבת בשל פציעה, מבוקש מאוד בקבוצה ללא קשר לליגה שתשחק בה. ינקו, שנבחר למצטיין העונה בהפועל רעננה, מבוקש גם במכבי נתניה, אך ביקש מראשי המועדון זמן נוסף כדי להחזיר תשובה. ינקו ככל הנראה ממתין לראות אם הפועל תל אביב תישאר בליגת העל ואז יחליט סופית היכן ישחק בעונה הבאה. חשוב לציין, יש אפשרות שהשוער יחתום גם אם הקבוצה תרד לליגה הלאומית.

מעבר לזה, המשמעות היא שהכל נראה אריאל הרוש יעזוב את האדומים. הרוש יהפוך להיות שחקן חופשי בקיץ ומעדיף לנסות אופציה לחתום מחוץ לארץ או באחד המועדונים הגדולים האחרים בארץ. לעומתו, בהפועל יפעלו לחץ על אביחי ידין ואוראל דגני להמשיך בקבוצה גם הלאומית. לשניים חוזים גם לעונה הבאה, אך לא ברור אם יסכימו לרדת עם הקבוצה לליגה הלאומית. אגב, במקרה של ירידה בהפועל בונים על מושאלי הקבוצה הפזורים גם בליגת העל וגם בליגה הלאומית.

ברעננה מדווחים על קצב מכירה נמוך של הכרטיסים. עד כה נמכרו בסך הכול 3,000 כרטיסים ולא מאמינים שם שהמגרש יהיה מלא. בכל מקרה מוקצה להפועל תל אביב כרגע רק היציע המזרחי, שמכיל כ-6,000 מקומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully