וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדברים המטורפים שאנשים יעשו בשביל להגיע לגמר ליגת האלופות

11.5.2017 / 8:46

זה כבר השבוע השלישי של אתגר הצ'מפיונס ואספנו עבורכם את ההצעות הכי מקוריות ונועזות שנתקלנו בהן השבוע. אבל זיכרו, רק מי שיציע את אתגר הצ'מפיונס המקורי ביותר יזכה בכרטיס טיסה לגמר ליגת האלופות בוומבלי. צפו במצעד השבועי

רויטרס

זה כבר השבוע השלישי של אתגר הצ'מפיונס של פפסי מקס וכל מה שאתם צריכים לעשות כדי לקבל כרטיס טיסה לגמר ליגת האלופות ועוד עם חבר בר מזל, זה לחשוב על אתגר מקורי, נועז, מטורף ויוצא דופן ואולי אתם תהיו אלה שיזכו בפרס המטורף הזה.

בתכנית השבועית שלנו בחרנו את חמש ההצעות הנועזות והמקוריות ביותר והן יתמודדו על מקום בגמר הגדול בתקווה לזכות בפרס הסופר מפנק הזה. ואלה חמש ההצעות שאהבנו במיוחד:

הראשון הוא גיא פרידמן, ומשיטוט קצר בפייסבוק שלו, אפשר לראות את חיבתו למים ולכן כשהוא הציע להיכנס לאמבטיה מלאה קרפיונים לא הופתענו אבל הוצפנו בגעגוע לתקופה שלכולנו היו קרפיונים באמבטיה.. כלומר אנחנו מתגעגעים לסרטי הבורקס של פעם .

הבא בתור הוא אלדד אוריאל. הוא חובב כדורגל ידוע ובשביל הפרס הגדול הוא מוכן להשתתף בשיעור אירובי, שתעביר אמא שלו לקבוצת בנות.

גם ההצעה של יותם רומיאנק נבחרה לחמש ההצעות שאהבנו במיוחד. הרעיון שלו אומנם לא מקורי מאוד אבל הוא כיף בכל פעם מחדש. כלומר כיף למי שצופה, פחות ליותם. הוא מציע להוריד שיער מכל הגוף, בעזרת שעווה. אווץ! שלומי סרנגה כבר מתחיל לקנא...

אליאור הרוסאי מציע לקחת את מצוקת הדיור בתל אביב צעד קדימה, הוא רוצה לבנת מחנה מפחיות פפסי מקס ברחוב סוען ולגור בתוכו במשך יומיים. ללא ספק אתגר מעניין.

וההצעה האחרונה להשבוע היא של שלומי וקנין, שמוכן לנגן סרנדה פורטוגזית בליווי גיטרה לחלונו של ראש עירית תל אביב רון חולדאי, שעשוי או עלול לאהוב את הרעיון ויתכן שבעוד חודש, כולכם תוזמנו לאירוע "שרים פורטוגזית" ,ערב שירה אוריינטלי פתוח לציבור ברחובות פלורנטין.

רוצים לזכות בטיסה עם חבר לגמר ליגת האלופות?
הגיבו כאן למטה מה הייתם מוכנים לעשות כדי לזכות!


שימו לב: להשתתפות בפעילות יש לסמן את פרסום התגובה בפייסבוק

לתקנון אתגר הצ'מפיונס של פפסי מקס, לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף פפסי מקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully