וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מזמינים את אוהבי המשחק והאדם להצטרף למאבק חסר פשרות באלימות"

לפני גמר גביע המדינה לילדים ב', הורי השחקנים הקריאו אמנה נגד אלימות וגזענות: "נבטיח שמגרשי הכדורגל יהיו מקום התכנסות ופעילות בטוח, ידידותי, מקדם, מכבד, מחנך וספורטיבי"

גמר גביע המדינה לילדים. ההתאחדות לכדורגל, מערכת וואלה! NEWS
גמר גביע המדינה לילדים/מערכת וואלה! NEWS, ההתאחדות לכדורגל

ההתאחדות לכדורגל בחרה לייחד את משחקי גביע המדינה לעונת 2016/17 להורים, לאבות, לאמהות, למשפחות, שמלוות את השחקנים והשחקניות לאורך כל הדרך, ולצרף אותם למאבק משותף של כולנו
למען כדורגל נקי מאלימות ומגזענות ולטובת חברה ראויה יותר.

"להלן תוכן האמנה שהוקראה ע"י ההורים לפני שריקת הפתיחה של גמר גביע המדינה לילדים ב', שנערך הערב (שלישי): "אני, מי שמגדל/ת, מחנך/ת, תומך/ת, מעודד/ת ומלווה את בני בדרכו להיות כדורגלן ואדם ערכי, מתחייב/ת לפעול יחד עם ההתאחדות לכדורגל בישראל לטובת קידום כדורגל הוגן, שוויוני, חברי ומכבד בכל הזדמנות.

"אני קורא/ת לכל ההורים, האוהדים הגדולים והנאמנים ביותר של ילדיהם, לזכור כי עלינו לשמש דוגמה ומופת ביציע עבור מי שמביטים לעברנו ורואים בנו מודל לחיקוי. הניצחון על כר הדשא אינו חזות הכל, ואין בו לכפר או לנחם על התנהגות לא ראויה ביציע.

"כולנו, הורים, שחקנים/ות, מאמנים/ות, שופטים/ות, אוהדים, חייבים לקדם משחק ספורטיבי ומחנך על כר הדשא ומחוצה לו, במטרה לבסס ערכים של הגינות, יושר, ספורטיביות וערבות הדדית.

"במעמד גמר גביע המדינה לעונת 2016/17, אני מזמין/ה את כל אוהבי המשחק והאדם להצטרף אלי למאבק חסר פשרות באלימות (מילולית ופיסית) ובגזענות, כדי להבטיח שמגרשי הכדורגל יהיו מקום התכנסות ופעילות בטוח, ידידותי, מקדם, מכבד, מחנך וספורטיבי. מקום בו היריב הגדול ביותר הוא גם חבר נאמן לצעידה משותפת אל עתיד טוב יותר. רק יחד, על הדשא וביציע, כולנו מנצחים".

גמר גביע המדינה לילדים. ההתאחדות לכדורגל, מערכת וואלה! NEWS
גמר גביע המדינה לילדים/מערכת וואלה! NEWS, ההתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully