וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ריאל מדריד יצעדו יחד לאצטדיון, גריזמן עדיין מאמין

אוהדי הבלאנקוס יחדשו מסורת לכבוד המשחק האירופאי האחרון בוויסנטה קלדרון, חלוץ אתלטיקו מדריד פרסם סרטון עם מהפכים גדולים: "גם להם קראו משוגעים אבל הם הצליחו, למה שאנחנו לא?"

one

עם יתרון של 0:3 מהמשחק הראשון, ריאל מדריד תתארח הערב (רביעי) אצל אתלטיקו מדריד ותקווה להשלים את המשימה ולהעפיל לגמר ליגת אלופות שלישי בארבע העונות האחרונות, בתקווה להפוך לראשונה שזוכה בגביע פעמיים ברציפות. אוהדי הבלאנקוס מתארגנים בימים האחרונים ברשתות החברתיות על מנת להיפגש בכיכר במרכז מדריד, ולצעוד יחד לוויסנטה קלדרון, שייארח בפעם האחרונה משחק אירופאי. הסיבה ליוזמה, היא כי אוהדי ריאל רוצים לשחזר את מסורת ההליכה לאצטדיון מימים עברו.

מי שעדיין מאמין בסיכוייה של אתלטיקו לבצע מהפך גדול ולהעפיל לגמר הוא אנטואן גריזמן, שפרסם בחשבונותיו ברשתות החבריות סרטון מוטיבציה לקראת ההתמודדות. בסרטון משולבים קטעים מהמהפכים הגדולים של ניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול האחרון ושל קליבלנד בגמר ה-NBA האחרון, וגם קטעים מהמירוצים של יוסיין בולט ומהניצחון הגדול של הקולצ'ונרוס, 0:4 על ריאל בליגה לפני שנתיים. "גם להם קראו משוגעים אבל הם הצליחו, אז למה שאנחנו לא נצליח?", כתב, "הדרך היחידה להשיג את הבלתי אפשרי היא להאמין".

גם כוכב אתלטיקו לשעבר, דייגו פורלאן, לא ויתר עדיין. "זה בהחלט אפשרי", אמר, "יהיה קשה אבל השחקנים יבואו ויעשו את המקסימום. הייתי רוצה לשחק בקבוצה הזו תחת דייגו סימאונה, אני עדיין מרגיש חלק מהמועדון, אדום-לבן הם צבעים שאי אפשר להחליף".

שחקן עבר נוסף של המועדון, במקרה הזה של שתי הקבוצות, הוגו סאנצ'ס, דווקא הולך עם הבלאנקוס: "זה כמעט בלתי אפשרי לבצע מהפך במצב כזה, אבל אנחנו חייבים להגיד 'כמעט', כי אתלטיקו כבר הבקיעה רביעייה מול ריאל".

עוד בנושא

סרחיו ראמוס: "אסור לנו לחשוב על התוצאה מהמשחק הראשון"

דייגו פורלאן שחקן אתלטיקו מדריד. Laurence Griffiths, GettyImages
היה יכול לעזור הערב? דייגו פורלאן/GettyImages, Laurence Griffiths

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully