וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשוד": בברצלונה זועמים על השינוי בפרס "שחקן השנה בעולם"

פיפ"א הודיעה כי השנה, הטקס היוקרתי ייערך ב-23 באוקטובר (במקום בינואר) וישקף רק את עונת 2016/17 ולא את כל השנה הקלנדרית. בקטאלוניה טוענים: זה נותן עדיפות לרונאלדו על מסי

one

תואר שחקן השנה בעולם הפך בעשור האחרון למגרש המשחקים הפרטי של שני הכדורגלנים הגדולים בדורנו: ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו.

כוכב ברצלונה זכה בפרס חמש פעמים (2009, 2010, 2011, 2012 ו-2015) ואילו זה של ריאל מדריד ניצב מאחוריו עם ארבע זכיות (2008, 2013, 2014, 2016). למעשה, האחרון שזכה בפרס מלבד השניים הללו היה קאקה, אי שם ב-2007.

התואר האישי היוקרתי מכולם עבר גלגולים רבים. במשך שנים ארוכות הוא נקרא "כדור הזהב" וחולק על ידי המגזין פראנס פוטבול בסיומה של כל שנה קלנדרית. ב-2010, פיפ"א חברה לפראנס פוטבול והתואר הפך למשותף עבור שתיהן ולרשמי, עד הפיצול בשנה שעברה, אז פיפ"א המציאה את "The Best", טקס נבחרי ונבחרות השנה בכדורגל, בו חולק גם הפרס לכדורגלן הטוב בעולם.

עוד בנושא:

גבירתי הנאווה: יובנטוס השלימה את העפלתה לגמר ליגת האלופות
סרחיו ראמוס: "אסור לנו לחשוב על התוצאה מהמשחק הראשון"
מדוע גבריאל ז'סוס ווינסיוס ג'וניור הברזילאים חמקו מברצלונה?

שחקן ברצלונה ליאונל מסי לצד שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שוב ייפגשו על הבמה באירוע הגדול של פיפ"א? מסי ורונאלדו/רויטרס

כעת, בפיפ"א שוב החליטו על שינוי שאולי נראה הגיוני על הנייר, אך הוביל לזעם גדול בברצלונה. עד כה, חולק כאמור הפרס בתחילת חודש ינואר וסיכם את השנה הקלנדרית שחלפה בכדורגל, אולם בליל אמש (שלישי) הודיעה פיפ"א כי הטקס, שיתקיים השנה בלונדון (ולא בציריך), ייערך ב-23 באוקטובר ויסכם רק את עונת המשחקים של 2016/17.

אז למה כועסים בברצלונה? כי לטענתם, ההחלטה הזו תעניק יתרון ברור לרונאלדו על פני מסי, שכן ריאל עדיין נאבקת גם בליגת האלופות, שם CR7 מותיר את חותמו בכל משחק וצפוי להמשיך לעשות זאת כל הדרך אל הגמר. בינתיים, מסי נותר רק עם הליגה הספרדית, אשר גם אותה הוא עלול להפסיד לרונאלדו בקרוב. בניגוד לשנים קודמות, הפעם לפרעוש לא תהיה ההזדמנות לתקן בחצי הראשון של העונה החדשה, לסגור פערים מרונאלדו ולהגיע עם מומנטום לרגע בו נדרשים הבוחרים להצביע. "זו החלטה חשודה מאוד", נכתב בתקשורת בברצלונה.

בברצלונה אף נזכרו איך ב-2013 הזיז נשיא פיפ"א דאז ספ בלאטר את המועד האחרון להצבעה לפרס, כך שגם משחקי הפלייאוף על העלייה למונדיאל נכללו שם. רונאלדו כבש אז שלושער מול שוויץ והעלה את פורטוגל לטורניר, ההייפ היה גדול ובימים שלאחר מכן, הוא זכה למספיק קולות, מה שאפשר לו לנצח בקושי רב את מסי (27.99 אחוז מהקולות מול 24.72) ואת פרנק ריברי (23.36).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully