וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "פיפ"א תחקור את העברתו של פול פוגבה למנצ'סטר יונייטד"

על פי דיווחים בצרפת, ההעברה מיובנטוס תמורת 89 מיליון ליש"ט תיחקר. החשד: סוכנו של הקשר, מינו ראיולה, ייצג את שלושת הצדדים בעסקה וסיכם איתם על העברת 41 מיליון ליש"ט לכיסו הפרטי

שחקן מנ'צסטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
פוגבה/רויטרס

האם מנצ'סטר יונייטד בדרך להסתבכות רצינית? סוכנות הידיעות AFP מפרסמת הערב (שלישי) כי פיפ"א תפתח חקירה בנוגע להעברתו של פול פוגבה מיובנטוס אל השדים האדומים בקיץ האחרון תמורת 89 מיליון ליש"ט (105 מיליון יורו) בהעברה היקרה בכל הזמנים. החשודים הם מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס וסוכנו של השחקן, מינו ראיולה, שייצג את שלושת הצדדים בעסקה האמורה.

על פי דיווחים שונים, ראיולה קיבל 41 מיליון ליש"ט מההעברה ובכך מתמקדת החקירה אחרי שהסוכן סיכם עם כל הצדדים על הסכום הזה. הסיפור הזה התפרסם ב"פוטבול ליקס" לאחרונה. ראיולה מייצג במנצ'סטר יונייטד גם את זלאטן איברהימוביץ' ואת הנריך מחיטריאן ועמד במוקד העניינים כשהארמני עשה בעיות בבורוסיה דורטמונד וביקש לעזוב בקיץ האחרון.

פוגבה בן ה-24 שיחק במנצ'סטר יונייטד ב-2011/12, אז עזב ליובנטוס בה הפך לכוכב ובילה שם עד הקיץ האחרון, אז חזר אל השדים האדומים בסכום ההעברה הגדול ביותר ששולם אי פעם תמורת כדורגלן. פוגבה רשם העונה 29 הופעות בפרמיירליג וכבש ארבעה שערים כשהוא סופג 7 כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully