וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'המפטון - ארסנל: גרניט ג'אקה בספק, אך צפוי לשחק

התותחנים יתארחו אצל הקדושים (רביעי, 21:45, ספורט 1) וחייבים ניצחון בכדי להשאיר את חלום ליגת האלופות בחיים. חניכיו של קלוד פואל לא הפסידו לארסנל בליגה בסנט מארי מאז 2003, ומקווים להמשיך את הרצף

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
התותחנים חייבים את הנקודות. ארסן ונגר/רויטרס

ארסנל תתארח מחר (רביעי, 21:45, ספורט 1) אצל סאות'המפטון למשחק השלמה שהיא חייבת לנצח אם היא רוצה להשאיר את חלום ליגת האלופות בחיים. חניכיו של ארסן ונגר יגיעו למשחק לאחר הניצחון 0:2 על מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון, כשהם במרחק של שש נקודות ממנצ'סטר סיטי שנמצאת במקום הרביעי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. הקדושים ישמחו להשאיר את הנקודות בבית, כשהם שואפים לסיים את העונה בחלק העליון של הטבלה. הקבוצות נפגשו העונה פעמיים: במשחק הליגה בחודש נובמבר ניצחה סאות'המפטון בחוץ בתוצאה 0:2, אך התותחנים נקמו במשחק הגביע שנערך בסוף ינואר וניצחו בסנט מארי 0:5.

קבוצתו של קלוד פואל אמנם לא ניצחה בארבעת משחקי הליגה האחרונים, אך חניכיו חזרו מעודדים מהתיקו המאופס שהשיגו נגד ליברפול באנפילד ביום ראשון. הם יחסרו במשחק מול התותחנים את הבלם הפצוע וירג'יל ואן דייק ועשוים לקבל בחזרה את מאט טארגט. אצל האורחים, גרניט ג'אקה, שכבש ב-0:2 על מנצ'סטר יונייטד, בספק אך צפוי לשחק. גם החלוץ הספרדי לוקאס פרס עשוי לחזור לסגל.

ניצחון של סאות'המפטון יהווה ניצחון שלישי ברציפות נגד ארסנל בפעם הראשונה מאז שנת 1985. התותחנים לא גברו על הקדושים במשחק חוץ במסגרת הליגה האנגלית מאז דצמבר 2003, ומקווים לשנות את המאזן העלוב שלהם בסנט מארי בחמשת הביקורים האחרונים שלהם: 2 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully