וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון אוהדי מכבי חיפה הודיע: נחרים את המשחק מול בני סכנין

9.5.2017 / 20:05

ארגון "הקופים הירוקים" הודיע כי החברים בו לא יתייצבו למשחק החוץ: "לצערנו המחאה בלתי נמנעת". תגובת מכבי חיפה: "נעשה הכל כדי להחזיר אותם אלינו, מבינים את התסכול". בעיות במו"מ עם פלאנס

שחקני מכבי חיפה עם האוהדים. מכבי חיפה, אתר רשמי
הפמגש החטוף גם השחקנים ולוזון לא ריצה את האוהדים/אתר רשמי, מכבי חיפה

אין רגע דל במכבי חיפה. על רקע התוצאות האחרונות והניסיון למנות מנהל ספורטיבי חדש, מאבק האוהדים הולך ומחריף ומגיע כעת לשיא חדש: ארגון "הקופים הירוקים" הודיע הערב (שלישי) כי בכוונתו להחרים את משחק החוץ הקרוב מול בני סכנין. ההודעה מגיעה לאחר שביום שישי האחרון, לפני המשחק מול מכבי תל אביב, התייצבו נציגים מהארגון במתחם האימונים בכפר גלים ושוחחו עם השחקנים ועם המאמן גיא לוזון על המצב. כפי הנראה, גם זה לא הביא לשינוי, כי הירוקים הפסידו 2:0 ושוב הציגו יכולת ירודה.

"לפני מספר ימים ארגון הקופים הירוקים הגיע לאימון הקבוצה על מנת להבהיר להם, בצורה הברורה ביותר, מה הן הטענות שלנו כלפי השחקנים והמאמן על היכולת הירודה של הקבוצה בחודשים האחרונים, ובנוסף להעביר מסר רחב יותר לבעלי התפקידים במועדון שאנו דורשים לראות שינוי אמיתי על המגרש, שינוי במחויבות של השחקנים למועדון ולקהל", נכתב בהודעה מטעם הארגון. "הכרחי היה לבצע בדק בית עמוק בקבוצה, ולא להביא לפתרונות זמניים שנועדו לטשטש את המציאות העגומה שבה אנו נמצאים כיום, בדרך לסיום אחת מהעונות הגרועות של המועדון. בעקבות מכלול הדברים, כולנו מבינים שכך אי אפשר להמשיך, ולכן את משחק החוץ הקרוב מול בני סכנין הארגון החליט להחרים, ולא יגיע למשחק. אם המסר לא עבר באימון, הוא יעבור ביציע השומם ביום שבת בדוחא".

עוד נכתב כי "השינויים העמוקים שצריכים להיעשות לא יקרו מעצמם, והיו כבר צריכים להתחיל לקרות בשטח על מנת שאת העונה הבאה לא נפתח שוב עם קבוצה בינונית ושחקנים עם שאיפות דומות. לאורך כל העונה תמכנו בקבוצה, עודדנו ודחפנו את השחקנים משחק אחר משחק, מתוך אהבה למכבי ומחויבות לסמל, וכאשר הקבוצה נראית כבויה, חסרת מוטיבציה, חשק, רצון, התלהבות וכל תיאור אחר שניתן לומר על מכבי חיפה עונת 16/17 - לצערנו צעדי מחאה עתידיים, ומיידים כמו החרמת המשחק הקרוב, הם בלתי נמנעים, ולפעמים המטרה מקדשת את האמצעים".

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "הקהל של מכבי חיפה בכלל, והקופים הירוקים בפרט, הם קהל שהולך עם מכבי חיפה ללא תנאי ובעיקר בזמנים לא פשוטים. אנחנו מבינים את התסכול שלהם וחשים אותו. נעשה הכל להחזיר אותם אלינו, בעבודה קשה. בלעדיהם זה לא הדבר האמיתי".

עוד בנושא:

פלוריאן קליין נחת בישראל, צפוי לחתום במכבי חיפה

יעקב שחר בעלים מכבי חיפה לנוער. אדריאן הרבשטיין
היה רוצה לסגור את עניין המנהל הספורטיבי תוך מספר ימים. יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

במקביל, ישנן בעיות במשא ומתן בין הירוקים לרמון פלאנס. על פי גורמים המעורבים במשא ומתן, המנהל הספורטיבי של ראיו וייאקנו דורש להישאר עד תום העונה בראיו לפני שיגיע לישראל כדי לסכם במועדון, בעוד שבמכבי חיפה מעוניינים להכריז על מנהל ספורטיבי כבר בימים הקרובים. אותו גורם סיפר היום: "אם למכבי חיפה לא תהיה סבלנות להמתין לו עוד מספר שבועות, הוא לא יהיה כאן". במקביל, חיפה משוחחת גם עם מועמדים אחרים. גורם במכבי חיפה סיפר היום: "הסוכנים הם אלה שיוצרים את הבעיות במשא ומתן. יש כאן המון אגו וקרבות שליטה, בעיקר קרבות של כסף, מי ימנה את המנהל הספורטיבי ויביא שחקנים משלו. והכול על הגב של גיא".

בנוסף, במועדון טוענים כי הבהירו למועמדים כי בכוונתם להמשיך עם גיא לוזון כמאמן בעונה הבאה. יחד עם זאת, ייתכן שחלק מהם יבקשו להביא מועמד זר משלהם ובמועדון יצטרכו להכריע בסוגיה. "כרגע לא התקבלה כל החלטה להביא מאמן זר", הדגישו.

פלוריאן קליין נחת בישראל וערך סיור באצטדיון בחיפה. קליין אמור לשוב הלילה לגרמניה ולהשיב למכבי חיפה על ההצעה. על פי גורמים זרים הקשורים לעסקה, "קליין יתרשם מהעיר ומהסביבה. בתוך יממה תהיה תשובה למכבי חיפה". השחקן עצמו כבר סיכם את תנאיו לשנתיים ובמועדון ממתינים למוצא פיו.

הקבוצה לא מתאמנת היום ותשוב לכפר גלים מחר.

(עדכון ראשון: 16:32)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully