וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס חתם בעירוני קרית שמונה: "מקווה להחזיר את המועדון למקום הראוי לו"

9.5.2017 / 15:50

מאמן הפועל רעננה בשלוש השנים האחרונות חתם רשמית לעונה, ביחד עם עוזרו יניב לביא. סילבס שיחק בקבוצה מהצפון בעונת 2003/04 ופספס את העלייה לליגת העל במחזור הסיום. שדו ודונייב יישארו במועדון

חיים סילבס, יניב לביא, הפועל רעננה. שלומי גבאי
ממשיכים לשתף פעולה. סילבס ולביא/שלומי גבאי

חיים סילבס חתם היום (שלישי) רשמית על חוזה לעונה אחת בעירוני קרית שמונה. סילבס שיאמן את הקבוצה בה שיחק לפני מספר שנים מביא עימו כאמור שחקן עבר נוסף של המועדון, יניב לביא, אשר ישמש כעוזרו. בנוסף ללביא, סילבס החליט להשאיר במועדון את מאמן הכושר ערן שדו ואת מאמן השוערים גניה דונייב.

לאחר החתימה אמר סילבס לאתר הרשמי של המועדון: "אני רוצה לומר בשמי ובשם יניב שאנו שמחים ונרגשים לחתום במועדון כמו קרית שמונה. אנו בטוחים כי בעבודה קשה ובהרבה שמחה ואהבה נוכל להצעיד את המועדון קדימה ולהחזירו למקום הראוי לו".

סילבס בן ה-41 אימן את הפועל רעננה בשלוש השנים האחרונות, אחרי שבשנתיים שקדמו לכך שימש כעוזר מאמן וכמאמן קבוצת הנוער. בעבר הוא גם הדריך במשך תקופה קצרה את הפועל עפולה. הוא כאמור שיחק בעירוני קרית שמונה בעונת 2003/04, כשזו פספסה את העלייה לליגת העל במחזור האחרון אחרי שסיימה ב-2:2 ביתי עם הפועל רעננה והפועל נצרת עילית הקדימה אותה בזכות הפרש שערים עדיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully