וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין ואן אריק מתכונן לקרב האחרון בחייו: "האהבה של האוהדים הצילה את חיי"

מכל המקומות בעולם ואחרי 22 שנים שלא דרך בזירה, החליט אגדת ההאבקות קוין ואן אריק לקיים קרב אחד אחרון, יחד עם בניו, ודווקא בישראל. בראיון מיוחד הוא מספר על הקשר שלו לארץ ועל החיים לאחר שארבעת אחיו מתו בזה אחר זה בנסיבות טרגיות

המתאבק קווין ואן אריק באולפן וואלה! NEWS מספר על הטרגדיות בחייו והקרב האחרון שלו/מערכת וואלה! News

אין ישראלי שגדל בארץ בשנות השבעים והשמונים שלא מכיר את השם ואן אריק. חמשת האחים השריריים הפכו אצלנו לשם נרדף להאבקות, כולנו עשינו את ה-IRON CLAW ופוסטרים שלהם כיסו את הקירות של חדרי ילדים רבים. הם היו יפים, חזקים, צודקים וחכמים והשמיים היו הגבול עבורם.

אבל הסיפור היפה הזה הפך לטרגדיה נוראית. בזה אחר זה, בתוך פחות מעשור, הם נפלו.דיוויד מת בנסיבות מסתוריות לאחר קרב ביפן. מייק התמכר למשככי כאבים ומת ממנת יתר.
כריס התאבד ביריית אקדח לראשו וקארילא הצליח לחיות עם עצמו לאחר שרגלו נקטעה בתאונת דרכים והוא ירה לעצמו בלב בחוות המשפחה בטקסס.

מחמישה אחים נותר אחד. קווין ואן אריק. בעוד פחות משבוע הוא בן 60 ועדיין מתאבק. ב-9 ביולי הוא יופיע פה אצלנו בישראל במופע מיוחד ובקרב האחרון בחייו לצד בניו, רוס ומארשל.

בראיון מיוחד לוואלה! ספורט הוא מספר על ההחלטה לקיים את הקרב האחרון שלו דווקא פה אצלנו: "החלטתי שאני עם האבקות סיימתי. לא אעשה את זה שוב. אבל אז הבנים שלי הגיעו והם רצו להיות כמו אבא שלהם ולא יכולתי להתווכח עם זה, כי אני רציתי להיות כמו אבא שלי. סירבתי להמון הצעות לעשות קאמבק. ידעתי שאני לא אעשה את זה עבור כסף. אני גמרתי עם האבקות. החלטתי שלא אעשה את זה יותר אם זה לא כיף. וזה כבר לא היה כיף. אבל עם הילדים שלי – זה יהיה כיף! וזה לא יהיה בשום מקום אחר מלבד ישראל. אני אוהב את המקום הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפחת ואן אריק בהרכב מלא: משמאל - פריץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשה לי להסביר את זה במילים, אבל הגעתי לפה ב-85', ואולי זה בגלל שאחי בדיוק מת או אני לא יודע למה, אבל האנשים קיבלו אותי בכזו חמימות ואהבו אותי כל כך. הם ממש חייכו והתכוונו לזה. הם אהבו אותי. נישקו אותי. הדרך שבה קיבלתם אותי והתייחסתם אלי כל כך יפה, אני מביא את הבנים שלי לפה והם אוהבים את ארץ הקודש. כשתפגשו את הבנים שלי, חכו שתראו אותם.

"המעגל נסגר. הם באותו גיל שאני הייתי כשהגעתי לפה לראשונה ואני רוצה שתראו אותם ואני רוצה שהם יראו אתכם.
אני אוהב אותך, ישראל. נגעת בי במקום עמוק ואני אוהב את כולכם. תודה שקיבלתם אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוין ואן אריק ובניו: "המעגל נסגר. הם באותו גיל שאני הייתי כשהגעתי לפה לראשונה ואני רוצה שתראו אותם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות הזכרונות הקשים ממותם של האחים שלו, ואן אריק מודה שהוא מסתכל אחורה לא בעצב כי אם בשמחה: "אהבתי אותם כלך כך והחל מ-1984 כשאיבדתי את דיוויד ועש שאיבדתי את קארי בסוף ב-93' , זה קרה בתוך עשר שנים וזה היה מכה עצומה עבורי, אבל ידעתי שאלוהים איתי. כל עוד ידעתי שזה לא משהו טיפשי שאני עשיתי אלא שזה מה שאלוהים תכנן עבורי ויש בזה תהילה – אז אני אלחם ואתגבר. כי חיים רק פעם אחת ואני משתדל".

ואן אריק גם נזכר ברגע שבו כמעט נשבר, לאחר התאבדותו של קארי אחיו האהוב: "הייתי כל כך קרוע מבפנים שהרגשתי שאני רוצה להילחם. ושירביצו לי. רציתי להכאיב לאנשים. רציתי שישלחו אותי לכלא. אז גנבתי אקדח. תקעתי אותו במכנסיים שלי. הבעלים של החנות הסתכל ישר עלי והסתכלתי עליו בחזרה והכנסתי את האקדח למכנסיים והלכתי ישר אליו. הוא עמד ליד הדלת ואמר - כולנו אוהבים אותך, קוו. יצאתי החוצה וחשבתי - מה אני עושה?! אלוהים עדיין איתי. חזרתי פנימה וחיבקתי את האדם הזה וזה היה כל כך טוב ויפה. האהבה של האוהדים למעשה הצילה את החיים שלי. ידעתי שמעכשיו הכל יהיה בסדר. אני אהיה בסדר. והייתי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-9 ביולי הוא יכנס בפעם האחרונה לזירה בהיכל קבוצת שלמה, ויחד עם שני בניו יתחרו בקרב של שלוש על שלוש נגד אלוף ה- LAW ג'מפינג לי, נגד הרב סוויסה, האיש שהקדיש את חייו לפיתוח הרסלינג בישראל, ונגד מרטי ג'נטי, האלוף הבין יבשתי והזוגות של ה WWE לשעבר וחצי מצמד הרוקרס האגדי. יחד איתם יגיעו גם טטנקה האינדיאני, מאט סיידל (אוון בורן לשעבר), אלוף הזוגות לשעבר ב- WWE ועוד מתאבקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully