וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'יבריל רג'וב ערך טורניר כדורגל על שם המחבל אבו ג'יהאד"

9.5.2017 / 15:46

מוריס הירש, ממכון המחקר 'מבט לתקשורת פלסטינית', דיבר על רקע עניין הלגיטימיות של ישראל בפיפ"א: "רג'וב עושה שימוש נרחב בכדורגל הפלסטיני כדי להסית לטרור, להאדיר מחבלים ולהסית לגזענות"

ג'יבריל רג'וב, יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית, רמאללה 11 בדצמבר 2016. יותם רונן
מסית לאלימות? רג'וב/יותם רונן

בזמן שראשי ההתאחדות לכדורגל וגורמים במשרד החוץ נלחמים על הלגיטימיות של ישראל בפיפ"א, הפלסטינים מקיימים טורניר כדורגל על שמו של הטרוריסט אבו ג'יהאד. במכון המחקר הישראלי 'מבט לתקשורת הפלסטינית' טוענים היום (שלישי) כי העבירו לפיפ"א בחודשים האחרונים חומרים רבים הממחישים ומתארים כיצד יושב ראש ההתאחדות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב מסית לאלימות, מהלל רוצחים ונותן חסות לאירועי טרור ולקבוצות כדורגל פלסטיניות המאדירות טרוריסטים. המכון למחקר אף הגיש תלונה רשמית לוועדת המשמעת של פיפ"א בעניין.

מוריס הירש, שסיים בדרגת סגן אלוף בפרקליטות ושתפקידו האחרון היה פרקליט איו"ש, אמר היום מתוקף היותו חבר במכון המחקר מבט לתקשורת הפלסטינית: "ג'יבריל רג'וב עושה שימוש נרחב בכדורגל הפלסטיני כדי להסית לטרור, להאדיר מחבלים, להסית לגזענות ושולל כל אפשרות לנורמליזציה באמצעות ספורט עם מדינת ישראל. הגשנו לפיפ"א גם ניירות עמדה משפטיים בנוגע לששת המועדונים. התאחדות הכדורגל של ישראל קיבלה חברות בפיפ"א ב-1929, אז השטח היה כל פלסטין מלבד ירדן".

הירש המשיך: "אם פיפ"א תתעסק בגבולות טריטוריאלים היא תפתח תיבות פנדורה לעשרים מחלוקות אחרות בכל העולם. פיפ"א אף פעם לא התחשבה בגבולות טריטוריאלים. המהלך של רג'וב הוא פוליטי. בשל השלכות הרוחב פיפ"א לא תוכל להתעלם מהתלונות שלנו. הטענה של רג'וב חסרת כל בסיס. הקונגרס הזה צריך להסיר את התלונה של רג'וב מכיוון שהיא בלתי מוצדקת. מוסדות המשפט והאתיקה של פיפ"א צריכים לדון במקום זה בפעולות שעושה רג'וב וביניהן תחרות כדורגל רק מהיום על שם המחבל אבו ג'יהאד".

עוד בנושא:

תושג פשרה בבחריין? קונגרס פיפ"א יכריע לגבי הקבוצות מעבר לקו הירוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully