וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת תכריע: הפיינל פור צפוי להיערך בארנה בירושלים

9.5.2017 / 12:27

הקבוצה שבסבירות גבוהה תסיים את העונה הסדירה במקום הראשון, נוטה להעדיף את האולם בבירה ולא את ההיכל בת"א. זאת בשל העלות הנמוכה יותר להביא את אוהדי הקבוצה הדרומית לבירה

one

פיינל פור 2017 צפוי להיערך ככל הנראה בארנה בירושלים וזאת לאחר שנטייתה של הפועל אילת, הקבוצה שבסבירות גבוהה תסיים את העונה הסדירה במקום הראשון, היא לארח את המשחקים בבירה. כזכור, תקנון המנהלת קובע כי הקבוצה שתסיים במקום הראשון בסוף העונה הסדירה היא זו שקובעת היכן ייערכו משחקי הפיינל פור מבין האולמות שמכילים 10,000 צופים או יותר.

מוטי אמסלם יו"ר הפועל אילת. יוסי ציפקיס
מעדיף את הארנה. מוטי אמסלם/יוסי ציפקיס

אילת צפויה להיות זו אם תנצח באחד ממשחקיה עד לסיום העונה. כבר במחזור הקרוב אמורה הקבוצה של עודד קטש להבטיח את המקום הראשון כשתארח בביתה את היורדת לליגה הלאומית מכבי קרית גת. בשבועות האחרונים שקלו ראשי אילת, ביניהם היו"ר מוטי אמסלם את האפשרויות, כשבשיחות סגורות עם ראשי המנהלת אמר אמסלם כי הוא מעדיף לערוך את המשחקים בירושלים בשל העלות הנמוכה יותר להביא את אוהדי הקבוצה הדרומית לעיר הבירה.

הקבוצה שתסיים במקום הראשון צריכה להכריע על מיקום משחקי הפיינל פור שייערכו באמצע חודש יוני, בין ה-15 למאי סוף העונה הסדירה ל-20 למאי, פתיחת משחקי רבע גמר הפלייאוף. אם אילת אכן תבחר באולם בירושלים עשוי להיווצר מצב שהיא תפגוש בחצי הגמר את הקבוצה הביתית באולם זה, הפועל ירושלים שצפויה לסיים את העונה הסדירה במקום הרביעי. לאחר שייקבעו הסדרות תיערך התייעצות עם הצוות המקצועי שגם דעתם תילקח בחשבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully