וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושאר: "שראפובה משחקת טוב בקאמבק, אם אתם רוצים לקרוא לזה ככה"

הקנדית שביקרה את הרוסיה בחריפות לאחרונה, ניצחה אותה וסיפרה: "קיבלתי הרבה הודעות מאנשים בעולם הטניס שהיו בעדי. זה הראה לי שהרבה אנשים מחזיקים בדעה דומה לשלי"

הטניסאית ג'יני בושאר, מריה שראפובה. GettyImages
לחצו ידיים בסיום. בושאר ושראפובה/GettyImages

ג'יני בושאר הייתה אחת המבקרות הגדולות ביותר של מריה שראפובה. "היא רמאית ואני לא חושבת שצריך לאפשר לרמאיות לחזור לשחק", אמרה הקנדית לפני מספר שבועות. אמש (שני), ניצחה היא ניצחה את הרוסיה 5:7, 6:2, 4:6 בתום מותחן שארך קרוב לשלוש שעות בסיבוב השני של טורניר מדריד. לאחר מכן, בושאר שמדורגת 60 בעולם, השמיעה פעם נוספת את דעותיה על הקאמבק של שראפובה מהשעייה בגין שימוש בחומרים אסורים.

"שאבתי השראה משחקניות רבות שבאו אלי באופן פרטי ואיחלו לי בהצלחה", אמרה בושאר. "חלק מהן היו שחקניות שלא מדברות איתי בדרך כלל, קיבלתי הרבה הודעות מאנשים בעולם הטניס שהיו בעדי. זה הראה לי שהרבה אנשים מחזיקים בדעה דומה לשלי ושאולי הם פשוט מפחדים לדבר. רציתי לעשות את זה בשביל עצמי, אבל גם בשביל כל האנשים הללו".

למרות המתיחות, שראפובה ובושאר לחצו ידיים בסיום. הקנדית הוסיפה: "היא אמרה לי 'משחק טוב' וזהו. אני חושבת שהיא משחקת טוב בקאמבק שלה, אם אתם רוצים לקרוא לזה 'קאמבק'".

שראפובה ששוב לא היתה מוכנה להתייחס לדברים של בושאר בנוגע לחזרה שלה למגרשים, אמרה: "ברור שאני מאוכזבת. לא משנה נגד מי אני משחקת, באיזו מסגרת ומתי - אני תמיד רוצה לנצח. אני תחרותית ואני מתאמנת במשך שעות בכל יום כדי לנצח משחקים. לצערי היום זה לא קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully