וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "זקוקים לאוחנה יותר מכל שחקן רכש"

9.5.2017 / 8:30

כוכב העבר אמור לסגור בקרוב את תנאיו ולהחזיק בזכויות הניהול של בית"ר ירושלים: "המועדון צריך בן אדם חזק בפרונט, אחד שיעשה סדר בכל פינה". הקבוצה צפויה לערוך מחנה אימון בהונגריה

מועמד לאימון נבחרת ישראל אלי אוחנה. יוסי ציפקיס
בדרך לקאמבק. אלי אוחנה/יוסי ציפקיס

על אף הסקפטיות שיש לאחרונה בנוגע להישארותם של דן איינבינדר וחסוס רואדה בבית"ר ירושלים, אלי טביב אמור לנסות ולקדם את המו"מ עם השניים בימים הקרובים. לאחר שאתמול הסתיימו 30 הימים לפטירת אימו (איינבינדר נכח, כמו גם איתי שכטר, עידן ורד ובוריס קליימן) יחזור טביב לעבוד על הכנת העונה הבאה. טביב קיבל ארכה של 30 יום לפני שיעביר את זכויות הניהול, אשר אמורים להיות מועברים לאלי אוחנה לאחר שיחתום על הסכם מולו ויסיים את העונה כפרשן.

למרות שבבית"ר לוקחים בחשבון חלופות לשניים, יש רצון גדול לראות את השניים נשארים וגם המאמן שרון מימר, שצפוי לחתום לעונה נוספת, הבהיר לטביב את חשיבות הישארות השניים ושמירה על הסגל הקיים. בבית"ר אמרו אתמול: "לא רק שצריך לשמור על הסגל הקיים, חובה לצרף אליו עוד 3-4 שחקנים ששווים הרכב ראשון, היינו השנה עם 11-12 שחקנים, הצוות הפיזיולוגי והרפואי עשו ניסים".

דן איינבינדר בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
טביב ינסה להשאירו. דן אייבינדר/יוסי ציפקיס

גורם בבית"ר אמר אתמול האפשרות שאלי אוחנה יגיע למועדון :"זקוקים לאוחנה כאן הרבה יותר מכל שחקן רכש. המועדון הזה צריך בן אדם חזק בפרונט, זהות ואחד שיעשה סדר בכל פינה. מועדון גדול כמו בית"ר ירושלים צריך את השינוי הזה, אפילו טביב מבין שזה נעשה באיחור של שנתיים, אבל עדיף מאוחר מאשר בכלל לא. אוחנה לא פראייר, הוא יקבל גב מטביב וינסה להרים את המועדון. זה לא רק לנסות להילחם על תארים, זה ברמת מועדון וכח שחסר לו".

בתוך כך, טביב צפוי להיפגש בקרוב עם איתן מזרחי, המייצג את ז'אורז'יניו וקלאודימיר. בבית"ר עדיין לא קיבלו החלטות סופיות בנוגע לזרים עד אשר תובהר סוגיית חסוס רואדה. מרסל הייסטר, אריק סאבו ואנטואן קונט יישארו בוודאות. בבית"ר צפויים לאשר את הסיכום עם אמיר עגייב ולצרפו למועדון מיד עם סיום העונה. האופציה על עידן ורד צפויה להיות ממומשת בשבועיים הקרובים, האופציה היא לעונה נוספת. בכל הקשור לרכש זר, הדבר המשמעותי ביותר עבור בית"ר הוא חלוץ זר ברמה גבוהה. עוד בינואר בית"ר הייתה מוכנה להציע שכר של כ-300 אלף יורו לעונה עבור חלוץ איכותי אך כל העסקאות נפלו ברגע האחרון לאחר ששחקנים העדיפו שלא להגיע לישראל. כעת בית"ר מתחילה את החיפושים בשלב מוקדם יחסית ומאמינים שעד לתחילת האימונים יצורף חלוץ.

הקבוצה צפויה לצאת למחנה אימון בהונגריה ולערוך שם שני משחקי אימון. אור ועקנין שהושאל להפועל קטמון צפוי לחזור לסגל, כאשר אבישי כהן ויעקב בריהון אמורים להיות שחקנים משמעותיים יותר בעונה הבאה. בית"ר צפויה לממש את האופציה על חן דילמוני לעונה נוספת ולצרף מגן ימני נוסף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully