וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: רשפורד שוב יציל את העונה של מנצ'סטר יונייטד?

11.5.2017 / 16:00

החלוץ בן ה-19 רוצה להמשיך למלא את מקומו של זלאטן, אבל ג'ון גידטי, שהושווה בעצמו לשבדי האגדי בעבר, יכול לנפץ לו את החלום. הסיכוי לניצחון אנגלי (1.30), הפתעה ספרדית (6.40) או תיקו (4.00)

ג'ון גידטי שחקן סלטה ויגו. רויטרס
יעשה נזק ליונייטד? ג'ון גידטי/רויטרס

שעה ומקום: 22:00, אצטדיון אולד טראפורד, מנצ'סטר

מפגשים קודמים ראש בראש: המשחק הראשון במסגרת חצי הגמר בין השתיים בשבוע שעבר היה גם המפגש הראשון ביניהן אי פעם. הוא הסתיים ב-0:1 לזכות השדים האדומים משער של מרכוס רשפורד.

שימו לב ל:

מרכוס רשפורד (מנצ'סטר יונייטד) - גיבור הקמפיין האירופי של יונייטד הוא גם אחת מנקודות האור הבודדות בעונה שלה. בהיעדרו של זלאטן איברהימוביץ' הפצוע, החלוץ בן ה-19 תפס פיקוד והפך גם לאחד מחביביו של ז'וזה מוריניו. בפרמיירליג הוא עדיין לא מספק את הסחורה, אבל בליגה האירופית הוא הג'וקר של "המיוחד", ואחרי שכבש שער חשוב ב-1:2 על אנדרלכט בסיבוב הקודם, הוא עשה זאת גם במשחק הראשון מול סלטה, עם כדור חופשי מבריק לרשת. בכושרו הנוכחי, בטח באירופה, אל תצפו ממנו לפחות מגול.

ג'ון גידטי (סלטה ויגו) - כמה סמלי זה יהיה אם החלוץ השבדי, שפעם שיחק במנצ'סטר סיטי וזכה להשוואות רבות לזלאטן איברהימוביץ', ידיח את מנצ'סטר יונייטד כשאלילו צופה בכך מהיציע? גידטי, לצד שותפו לחוד יאגו אספס, הוא שחקן המפתח של סלטה. הוא עומד על ארבעה שערים בליגה האירופית העונה, ומרבה לכבוש במשחקי חוץ. אולי גם הפעם?

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

ניתוח מקומי: ההעפלה לליגת האלופות דרך הפרמיירליג הולכת ומתרחקת ממנצ'סטר יונייטד. אחרי שהפסידה 2:0 לארסנל בתחילת השבוע והשלימה שלושה מחזורים רצופים ללא ניצחון בליגה המקומית, המקום הרביעי כבר לא ממש בהישג יד והמטרה המרכזית שנותרה לעונה הזו היא לזכות בליגה האירופית ולחזור דרכה לבמה הגדולה של אירופה, ליגת האלופות כמובן. למזלו של מוריניו, סלטה מגיעה למשחק הזה אפילו פגיעה יותר, אחרי שהפסידה שישה משחקים ברציפות ובשני המחזורים האחרונים בליגה הספרדית ספגה פעמיים תבוסות 3:0, כולל השבוע מול מלאגה.

ההימור המופרע: למרות העונה ההפכפכה והזגזוג בין הצלחה באירופה לכישלון מוחלט בליגה, סלטה היתה ונשארה אחת מקבוצות החוץ היותר טובות במפעל. היא הפסידה משחק אחד בלבד מחוץ לאצטדיון הביתי שלה העונה, השיגה ניצחונות מול קבוצות ביתיות מובהקות כמו גנק ופנאתינייקוס, ומתחה במשחקי החוץ גם שתיים מהקבוצות הגדולות בליגה הספרדית, אתלטיקו (הפסד 3:2) וריאל (2:1). בסופו של דבר, היא מגיעה למשחק הזה בלי טיפת לחץ, וכשהיא מודעת לכך שיונייטד ספגה לא מעט מפלות מול יריבות ספרדיות בשלבי נוקאאוט בעבר (תזכורת: בילבאו ניצחה את יונייטד במפגש כפול בשמינית גמר הליגה האירופית עם ניצחון חוץ ב-2012). לכן ההימור שלנו הוא ניצחון 0:1 לספרדים והארכה, ממנה כבר הכל יכול לקרות.

ההימור הבטוח: סף השבירה של סלטה נמוך מאוד העונה, בטח כשמדובר בתקופה האחרונה. אם יונייטד תפעיל לחץ מההתחלה ותכבוש במהלך המחצית הראשונה, המשחק הזה עשוי להסתיים גם בניצחון משכנע בהפרש של כמה שערים לזכותה. בכל מקרה, יש לה יותר ניסיון ואיכות, הן במצ'אפים על כר הדשא ועל במצ'אפ על הקווים. והיא גם להוטה לעשות את כל הדרך לזכייה בתואר האפשרי היחיד בו לא זכתה מעולם. זה יסתיים ב-0:2 ליונייטד.

בשורה התחתונה: יונייטד פייבוריטית ברורה (יחס של 1 ל-1.30 לניצחון), ולא בכדי: היא מרכזת את כל מאמציה בליגה האירופית, ומגיעה עם מקדמה משמעותית מספיק כדי להיות מאוד בטוחה בעצמה. התסריט האופטימי היחיד עבור סלטה (יחס 6.40 לניצחון), נראה כרגע תיקון (4.00) שיותיר את הספרדים עם המחמאות, ואת האנגלים עם הכרטיס לגמר.

יהונתן אליהו בשיתוף Winner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully