וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק פברגאס: "הרבה אנשים ייעצו לי לעזוב, אבל אני אוהב אתגרים"

צ'לסי קרובה לאליפות, הספרדי הפך לראשון אי פעם שמבשל מספר דו ספרתי של שערים בשש עונות שונות והודה: "הייתה עונה קשה עבורי, אבל התבגרתי". קונטה: "הוכחנו שמגיע לנו לזכות בתואר"

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
ג'נטלמן אמיתי. אנטוניו קונטה/רויטרס

צ'לסי קרובה מאוד להבטחת האליפות. אמש (שני) הבלוז הביסו 0:3 את מידלסברו והגדילו את הפער מטוטנהאם לשבע נקודות, כאשר נותרו רק תשע בקופה. ניצחון על ווסט ברומיץ' ביום שישי יעניק להם תואר שני בשלוש העונות האחרונות, עוד לפני משחקם של התרנגולים נגד מנצ'סטר יונייטד ביום שני. זה היה ניצחונה ה-300 של צ'לסי בפרמיירליג, והיא הקבוצה השלישית שעושה זאת אחרי מנצ'סטר יונייטד (347) וארסנל (306).

עם זאת, שריקת הסיום הביאה עמה מלבד חגיגות ניצחון של הכחולים גם דמעות ואכזבה של בורו, שירדה לליגת המשנה בפעם הרביעית בתולדותיה, יותר מכל קבוצה אחרת בפרמיירליג. אנטוניו קונטה הוכיח בסיום כמה הוא ג'נטלמן כאשר הלך לחבק את מאמן מידלסברו, סטיב אגנו, וללחוש לו מספר מילות עידוד. הוא גם ניגש לעבר אוהדי בורו ומחא להם כפיים.

עוד בנושא

אנגליה: צ'לסי הביסה 0:3 את מידלסברו בסטמפורד ברידג'

השער הראשון במשחק, של דייגו קוסטה, היה ה-20 שלו העונה בליגה, והוא הפך לשחקן השלישי של הבלוז שמגיע ל-20 שערים בשתי עונות שונות, אחרי ג'ימי פלויד הייסלבנק ודידייה דרוגבה. השער שלו, כמו גם שני השערים האחרים שנכבשו במשחק, עבר בדרך אל הרשת בין רגליו של השוער בראד גוזאן, מה שהפך אותו לבדיחה ברשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

השער השלישי של צ'לסי הגיע מהבישול ה-10 העונה של ססק פברגאס, מה שהפך אותו לראשון אי פעם בליגה שרושם מספר דו ספרתי של בישולים בשש עונות שונות. למעשה, פברגאס היה גם זה שמצא את דייגו קוסטה בשער הראשון של הבלוז, אך לא נרשם לו בישול מכיוון שהכדור פגע בדרך בפאביו דה סילבה. כאשר התבשר על כך בסיום המשחק, הגיב הספרדי בפליאה. "מה? זה היה מיועד לקוסטה מהרגע הראשון", אמר.

"עשינו צעד גדול לקראת התואר", הוסיף פברגאס, "אנחנו קרובים אבל בכדורגל זה לא גמור עד שזה גמור. אני מקווה שנחגוג ביום שישי, זה יכול להיות מדהים, כמה שיותר מהר יותר טוב. הייתה עונה קשה עבורי, אני רגיל לשחק הרבה, אבל אני מרגיש שמאוד התבגרתי. הרבה אנשים אמרו לי שאני לא שחקן שמתאים לסגנון של קונטה ושכדאי לי לעזוב, אבל אני אוהב אתגרים. לא שיחקתי בכל משחק אבל בסך הכול אולי תרמתי יותר מבעונה מלאה".

אנטוניו קונטה: "בטח שאנחנו מרוצים. זו הייתה הופעה נהדרת, השחקנים הראו מחויבות ומוסר עבודה והשיגו שלוש נקודות. היה חשוב לנצח כדי לנצל את ההפסד של טוטנהאם, עכשיו צריך לנוח היטב ולהתכונן לווסט ברומיץ'. זו העונה הראשונה שלי בליגה האנגלית הקשה. אני מרוצה מהשחקנים שלי, זה מגיע להם, אנחנו מראים שמגיע לנו לזכות באליפות. ננסה להבטיח את התואר כבר במשחק הבא".

קפטן מידלסברו, בן גיבסון: "לאורך כל העונה לא היינו טובים מספיק. השחקנים, הצוות ואני בעצמי. היה יכול להיגמר פה גם 6:0, זו הנקודה הנמוכה ביותר בקריירה שלי, אפילו בחיים שלי. האוהדים לא הפסיקו לשיר לא משנה מה עשינו העונה. מגיע להם להיות בפרמיירליג ואנחנו חייבים למצוא דרך לחזור לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully